خبرگزاری کار ایران

ریزش قیمت خودروهای خارجی در بازار مشهد ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۷۲۹

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه داران خودرو مشهد گفت: ریزش قیمت خودروهای خارجی در بازار این کلانشهر از چندی قبل آغاز شده و اخیرا شدت گرفته است.

به گزارش ایلنا از مشهد، حسین حسینی با اشاره به تصویب لایحه واردات خودروهای کارکرده زیر پنج سال ساخت در مجلس شورای اسلامی، افزود: اجرایی شدن این مصوبه ۱۰۰ درصد روی بازار خودروهای خارجی تاثیر گذاشته و ریزش قیمت آنها را بیشتر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه قیمت خودروهای خارجی در بازار مشهد ۱۵ درصد کاهش یافته است، گفت: هر چه زودتر خودروهای کارکرده وارداتی به دست مصرف کنندگان برسد، ریزش قیمت‌ها در بازار بیشتر شده و مردم به خودروهای بهتری دسترسی پیدا می‌کنند.

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه داران خودرو مشهد پیشنهاد داد که خودروهایی وارد کشور شود که لوازم یدکی آن در بازار بیشتر باشد، مانند خودروهای ساخت کره جنوبی که هم نمایندگی‌های خدمات پس از فروش و هم قطعات یدکی آن در بازار ایران به نسبت سایر کشورها به تعداد بیشتری وجود دارد.

حسینی به نوسانات قیمت خودروهای داخلی و خارجی در بازار مشهد اشاره و بیان کرد: افت قیمتی خودروهای خارجی و داخلی در بازار از چندی قبل آغاز شده بود، برخی روزها قیمت‌ها اندکی بالا رفت اما دوباره روند کاهشی قیمت‌ها از سر گرفته شده و همچنان رو به کاهش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز