خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان خبر داد؛

گازکشی به بیش از ۴۰۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته‌امداد و بهزیستی در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۵۱۵

مدیرعامل شرکت گاز لرستان از گاز کشی به ۴۸۱ منزل مسکونی مددجویان کمیته‌امداد و بهزیستی در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، کرم گودرزی در گفت و گو با اصحاب رسانه اظهار داشت: در سفر سال گذشته ریاست جمهوری به استان لرستان پنج مصوبه در راستای ایجاد زیرساخت‌های توسعه گازرسانی شهری، روستایی و صنعتی مصوب شد که شرکت گاز استان در اجرای موفقیت آمیز این مصوبات اهتمام ویژه‌ای داشته است.

وی افزود: در همین راستا گازرسانی به ۱۱۳ روستا با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال انجام و در انتهای سال به اتمام رسید، همچنین گازرسانی به شهر شول‌آباد و ۲۸ روستای آن با پیشرفت فیزیکی ۸۳ درصد در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود تا قبل از شروع فصل سرد سال‌جاری به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان تصریح کرد: علاوه بر این گاز‌رسانی به شهر تیتکان بزنوید و ۱۹ روستای محور مذکور در دو فاز اجرایی و توسط دو پیمانکار مجزا در حال انجام بوده که در مجموع داری ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی است.

گودرزی بیان کرد: گازرسانی به کارخانه آهک صنعتی هیدراته پلدختر با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد در حال انجام است و تا هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین گازکشی ۴۸۱ منزل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی انجام و کلیه هزینه‌ها مرتبط طبق دستورالعمل و تفاهم‌نامه پرداخت شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز