خبرگزاری کار ایران

اوقاف ملایر ماهانه حدود ۳۰ میلیون تومان در بخش درمانی خدمات‌‌رسانی می‌کند

کد خبر : ۱۴۸۷۵۵

به طور متوسط اداره اوقاف ملایر ماهانه حدود ۳۰ میلیون تومان در بخش درمانی شهرستان ملایر خدمات‌ رسانی می‌کند.

حجت‌الاسلام مرتضی عزیزی اظهار داشت: به طور متوسط اداره اوقاف ملایر ماهانه حدود ۳۰ میلیون تومان در بخش درمانی شهرستان ملایر خدمات‌ رسانی می‌کند.
به گزارش ایلنا از همدان، حجت الاسلام مرتضی عزیزی گفت: اداره اوقاف ملایر در بخش درمانی سه بیمارستان امام حسین(ع) ملایر، بیمارستان مهر و بیمارستان غرضی را زیر پوشش خود دارد.
وی افزود: اداره اوقاف ملایر در هر بیمارستان به طور متوسط ماهانه از ۵ میلیون تا ۷ میلیون تومان در بخش درمانی هزینه می‌کند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر تصریح کرد: مؤسسه آل یاسین که بیماران خاص را زیر پوشش خود دارد یکی دیگر از مراکز شهرستان ملایر است که زیر نظر اداره اوقاف بوده و ماهانه ۵ میلیون تومان در بخش درمانی هزینه می‌کند.
وی عنوان کرد: در هر بیمارستان یک نماینده از اداره اوقاف برای اجرای نیت واقفین وجود دارد تا با تأیید مددکار بیمارستان، مبلغ درمانی پرداخت شود.
عزیزی با تأکید بر اینکه به دنبال احداثبیمارستان در ملایر هستیم، گفت: با توجه به این موضوع که سرانه تخت ملایر تکمیل است وزارت بهداشت و درمان اجازه احداثبیمارستان را به اداره اوقاف نداده است.
وی اضافه کرد: اداره اوقاف مکلف به اجرای دستورات واقف است و خلاف دستورات واقف را نباید انجام دهد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر تصریح کرد: قرار است امکاناتی که در اختیار بخش درمانی می‌گذاریم هدفمند‌تر شود تا همه در جریان خدمات اداره اوقاف قرار گیرند.
وی یادآور شد: از دیگر خدمات درمان اداره اوقاف، بخش دندانپزشکی است که اداره، تخفیف ۳۰ درصدی را به مردم و تخفیف ۵۰ درصدی را به افراد زیر پوشش کمیته امداد، بهزیستی و بیماران خاص می‌دهد.
حجت الاسلام عزیزی گفت: ماهانه مراجعاتی به اداره اوقاف در بحثدرمانی وجود دارند که به طور متوسط ۳ میلیون در این زمینه هزینه می‌شود.
وی افزود: به طور متوسط اداره اوقاف ملایر ماهانه حدود ۳۰ میلیون تومان در بخش درمانی خدمات‌رسانی می‌کند.
ملایر با داشتن بسترهای بسیار در زمینه وقف و فعال بودن اداره اوقاف این شهرستان، نیاز به همکاری و همیاری تمام مسئولان و اصحاب رسانه دارد تا بتوانند خدمات ارائه شده در این بخش را به گوش همه برسانند تا شاهد وقف‌های جدید باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز