خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری قزوین:

گذر از مراحل توسعه بدون احزاب محال است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۸۲۸

سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین با اشاره به اینکه یکی از ابزارهای مشارکت مردم احزاب است، افزود: اصلی‌ترین دلیل وجود احزاب جلب مشارکت است؛ گذر از مراحل توسعه بدون احزاب محال است و برای رسیدن به توسعه نیاز به احزاب قوی داریم.

به گزارش ایلنا، غلامحسن اسلامی‌صدر در جلسه با دبیران احزاب و تشکل‌های سیاسی قزوین گفت: وجه تمایز کشور ما با سایر کشورها مشارکت و تصمیم‌گیری مردم است، چیزی که به ندرت در جای دیگر دنیا می‌توان پیدا کرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین اظهار کرد: قانون اساسی در بسیاری از کشورها وجود ندارد و بسیاری از کشورها نیز تا به حال رفراندوم برگزار نکرده‌اند اما اساس قانون و جمهوری اسلامی براساس رفراندوم برپا شد.

وی عنوان کرد: نیاز است که احزاب به منظور تقویت خود جلسات تبیینی، آموزشی، درون حزبی و تشکیلاتی برگزار کنند.

اسلامی صدر یادآور شد: اگرچه حزب دارای اهمیت است اما نگاه ما به افراد نگاه خارج از حزبی و مبتنی بر دو معیار «انقلابی بودن» و «سالم بودن» است؛ انقلابی بودن را نباید محدود به یک نگاه سیاسی خاص دانست چرا که انقلابی بودن دامنه وسیعی دارد و هرکسی که به مبانی حضرت امام (ره) اعتقاد داشته باشد انقلابی محسوب می‌‌شود.

وی یادآور شد: سالم بودن فرد هم مبتنی بر منافع مردم است، فردی که در مسئولیت منافع عمومی را به منافع شخصی ترجیح دهد، فردی سالم تلقی می‌شود؛ مقدم دانستن منافع عمومی در مسئولیت دولتی و اجتماعی معیار سالم بودن فرد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز