خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد؛

دانش‌آموزان قزوینی بر بام مسابقات هیسطوری

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۴۳۶

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در اعلام نتایج مراحل پایانی مسابقه کتابخوانی هیسطوری دانش‌آموز قزوینی در سکوی اول بخش پسند (لایک) کشور قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، نقی سیاهکالی مرادی با اعلام این خبر گفت: زهرا حسنی، دانش‌آموز شهرستان آوج به تنهایی رتبه اول کشور در بخش پسند (لایک) را به خود اختصاص داده و با جایزه رتبه دوم بخش امتیاز مجموعا جایزه ۳۰ میلیون تومانی را به ارمغان آورد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین افزود: انسیه حسن‌پور دانش آموخته دبیرستان فرزانگان ناحیه یک قزوین در گروه رتبه‌های اول مشترک کشور در بخش امتیاز و ششم بخش لایک (پسند) موفق به برنده شدن یازده میلیون تومن جایزه شد.

وی عنوان کرد: با توجه به ادامه روند افزایش امتیاز تا تیر ماه از دانش‌آموزان درخئاست داریم تا با فعالیت بیشتر امتیاز خود را حداقل به ۵ هزار برسانند تا در قرعه کشی جوائز ارزشمند نیز شرکت داده شوند.

این مسئول یادآور شد: این بازی مسابقه در راستای لبیک توصیه مقام معظم رهبری به مطالعه کتاب ۱۵ جلدی تاریخ استعمار با مشارکت حوزه هنری و وزارت آموزش و پرورش برگزار و بیش از 4 هزار دانش‌آموز قزوینی در این مسابقه شرکت کردند و شهرستان آوج با ۸۷۶ نفر و ۱۵.۷۸درصد بیشترین مشارکت را داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز