خبرگزاری کار ایران

شهردار فردیس خبر داد؛

تملک ۳ پلاک و بازگشایی محور شهید اسمی به بلوار شهدای فردیس

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۹۵۸

فردیس شهردار فردیس گفت: مساحت اصلاحی املاک واقع در ابتدای ضلع جنوبی بلوار شهید اسمی غربی فردیس در راستای بازگشایی این محور به تملک شهرداری فردیس درآمد.

به گزارش ایلنا از البرز، محمدرضا احمدی‌نژاد با اشاره به تملک ۳ پلاک و بازگشایی محور شهید اسمی به بلوار شهدای فردیس، اظهار کرد: این ۳ پلاک ثبتی در ابتدای بلوار شهید اسمی غربی به مساحت هزار و ۱۳۷ مترمربع برابر بازنگری طرح تفصیلی در طرح بازگشایی این محور واقع بود.

وی افزود: شهرداری فردیس در راستای اجرای طرح تعریض شبکه معابر ۲۳۱ مترمربع از پلاک‌های ثبتی مذکور را به تملک درآورده و به منظور بازگشایی محور شهید اسمی به بلوار شهدا تخریب کرده است.

شهردار فردیس خاطرنشان کرد: با تلاش همکارانم در معاونت معماری و شهرسازی، حوزه املاک و مستقلات و منطقه یک شهرداری فردیس و همکاری مالکین، توافق نامه‌ای برای تملک، تخریب مساحت واقع در طرح و بازگشایی بلوار شهید اسمی غربی تنظیم شد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح تعریض بلوار شهید اسمی یکی طرح‌های اولویت دار این شهرداری است، توضیح داد: شهرداری در نظر دارد براساس طرح تفصیلی و به صورت تدریجی و فاز به فاز نسبت به انجام توافقات لازم و بازگشایی این محور اقدام کند.

به گفته احمدی نژاد، مدیریت شهری فردیس از مالکینی که برای توافق و واگذاری املاک واقع در طرح بازگشایی بلوار شهید اسمی غربی به شهرداری مراجعه کنند، استقبال کرده و نهایت همکاری دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز