خبرگزاری کار ایران

سرپرست منطقه ۲ شهرداری فردیس خبر داد؛

افزایش 24 درصدی درآمد منطقه 2 شهرداری فرد در سال جدید

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۹۳۵

سرپرست منطقه 2 شهرداری فردیس از افزایش 24 درصدی درآمد این منطقه خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، محمودرضا میرزاخانی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط حوزه خدمات شهری منطقه ۲ شهرداری فردیس در سال ۱۴۰۱، اظهار کرد: جمع آوری نخاله و تسطیح زمین های بایر یکی از مهمترین مطالبات شهروندان است که در این راستا تسطیح و جمع آوری نخاله در نقاط مختلف شهر از جمله بلوار فرمانداری مقابل بوستان بهشت، بلوار تهرانی مقدم، زیر پل سرحدآباد، زمین های بایر شهرک سپید دشت، خیابان های اهری و گلستان، بلوار امیرکبیر و… انجام شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه خدمات شهری پیشانی شهر است، عنوان کرد: همکارانم در این حوزه سعی دارند تا با اجرای قوانین، نظم را هرچه بیشتر به شهر بازگردانند که در این راستا اقدامات لازم برای جمع آوری گاری های غیر مجاز تفکیک پسماند، پلمپ ضایعاتی های موجود در خیابان های پیک و اهری و انسداد پارکینگ های غیر قانونی در خیابان های نسیم و اهری در منطقه ۲ شهرداری فردیس انجام شده است.

سرپرست منطقه ۲ شهرداری فردیس همچنین به عملکرد حوزه زیباسازی این منطقه در سال گذشته اشاره کرد و افزود: همکارانم در این حوزه نیز با حمایت اداره زیباسازی ستاد مرکز نسبت به آذین بندی سطح منطقه در مناسبات مختلف، رنگ آمیزی جداول، نورپردازی مزار شهدای سرحدآباد و شهرک وحدت و … اقدام کرده اند.

وی یکی از مهمترین اقدامات منطقه ۲ شهرداری فردیس را پیشگیری و رفع تخلفات ساختمانی اعلام کرد و گفت: آسان گیری در این حوزه ممکن است جان شهروندان را به خطر بیندازد لذا در راستای پیشگیری از تخلفات ساختمانی از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم.

میرزاخانی تصریح کرد: در این راستا ۱۲۰ مورد جمع آوری لوازم و مصالح ساختمانی، ۱۸۶ مورد تخریب املاک دارای تخلف، ۸۶ مورد ارجاع پرونده به کمیسیون ماده ۱۰۰ و رسیدگی به نامه های ارسالی شهرسازی انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: حوزه عمران منطقه ۲ شهرداری فردیس نیز با اولویت تحقق مطالبات شهروندان، نسبت به بهسازی آسفالت معابر سطح شهر، ۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع پیاده راه سازی، ۱۶ هزار و ۷۰۰ متر طول جدول گذاری، حفر چاه های جذبی، روشنایی معابر و … انجام داده است.

سرپرست منطقه ۲ شهرداری فردیس، درآمد این منطقه در سال ۱۴۰۱ را حدودا ۲ هزار ۵۷ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این رقم نسبت به سال ۱۴۰۰، ۲۴ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز