خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل حفظ ارزش‌های دفاع مقدس استان:

دومین جشنواره ملی «ترنم حماسه» در قزوین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۸۸۶

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: دومین جشنواره ملی «ترنم حماسه» در مرحله استانی و با حضور گروه‌های سرود از تمامی اقشار جامعه در قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، کامبیز مهاجر گفت: مرحله استانی دومین جشنواره ملی گروه‌های سرود مردمی و دانش‌آموزی با عنوان «ترنم حماسه» در استان قزوین برگزار می‌شود.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین ادامه داد: ثبت‌نام مرحله استانی دومین جشنواره ملی گروه‌های سرود دانش‌آموزی، دفاع مقدس و مقاومت از طریق پیام رسان ایتا صورت می‌گیرد و علاقه‌مندان می‌توانند با ثبت گروه خود در این خصوص اعلام آمادگی کنند.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به جشنواره ترنم حماسه تا 15 تیر‌ سال جاری اعلام شده است، گفت: تمامی گروه‌های سرود علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره، می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09226211386 در پیام رسان ایتا‌ یا شماره مستقیم دبیرخانه 33885886-021 و یا به آدرس باراجین، بوستان فدک، ضلع جنوبی شهدای گمنام، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین، معاونت هنری سینمایی ارتباط برقرار کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز