خبرگزاری کار ایران

«عرشیان خاکی» در همدان رونمایی می‌شود

کد خبر : ۱۵۱۳۵۷

کتاب «عرشیان خاکی» در آستانه روز بزرگداشت شهدای ابن سینا در همدان رونمایی می‌شود.

جانشین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: کتاب «عرشیان خاکی» در آستانه روز بزرگداشت شهدای ابن سینا در همدان رونمایی می‌شود.
به گزارش ایلنا از همدان، سرهنگ پاسدار خلیل الهی تبار افزود: ترویج فرهنگ دلیرمردی و از خود گذشتگی در میان جامعه علی الخصوص قشر جوان یکی از ملزومات جامعهٔ امروزی به شمار می‌آید.
وی در ادامه اضافه کرد: چاپ و نشر کتاب با موضوع دفاع مقدس بدون شک ارج نهادن به خون پاک شهدای گرانقدر ایران اسلامی است.
مدیر باغ موزه دفاع مقدس همدان هم چنین با اشاره به اینکه کتاب «عرشیان خاکی» هفتمین اثر تالیفی در حوزه ادبیات پایداری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان به شمار می‌آید خاطر نشان کرد: این کتاب بخش‌هایی از وصیت نامه و زندگی نامهٔ ۸۴ تن از شهدای والامقام دبیرستان ابن سینای شهر همدان است.
الهی تبار در پایان هم چنین با اشاره به اینکه هدف از تالیف این اثر را آشنایی نوجوانان و جوانان با سیرهٔ زندگی شهدای والامقام دوران دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: کتاب «عرشیان خاکی» را زهرا سادات کاظمی گردآوری کرده و با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان در قطع پالتویی و در ۱۰۸ صفحه به چاپ رسیده است.
لازم به ذکر است مراسم رونمایی از کتاب «عرشیان خاکی» از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۹/۱۲ / ۹۲ در دبیرستان ابن سینای همدان برگزار می‌گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز