خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آبفای سبزوار خبرداد؛

اجرای شبکه فاضلاب در منطقه حاشیه‌نشین سبزوار

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۸۰۳

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار گفت: شبکه جمع‌آوری فاضلاب در محله "قلعه نو دِهراز"، به عنوان یکی از مناطق هدف و حاشیه این شهر اجرا شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، حسین ریاضی در این خصوص افزود: شبکه جمع آوری فاضلاب این محله سبزوار به طول هشت کیلومتر با اعتبار ۳۴۰ میلیارد ریال به اجرا درآمده است.

وی اظهار داشت: با اتصال این منطقه حاشیه شهر به شبکه فاضلاب شهری، بخش زیادی از مشکلات بهداشتی و اجتماعی ساکنان آن، که از سالهای گذشته با آن روبه رو بودند، برطرف شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار گفت: هم اینک شبکه جمع آوری فاضلاب در عمده محلات قلعه نو دهراز اجرا شده و تنها در بخش هایی از آن به علت وجود معارض انجام نشده است.

ریاضی افزود: از محل اعتبارات سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت به خراسان رضوی ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل اجرای طرح شبکه فاضلاب سبزوار در ۲ محله "بهاران و کلاته سیفر" اختصاص یافته که عملیات اجرایی این طرح ها از سال گذشته آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار گفت: همه جمعیت ۲۵۰ هزار نفری شهر سبزوار زیر پوشش شبکه آب هستند و تاکنون حدود ۹۷ درصد شبکه فاضلاب این شهر اجرایی شده‌ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز