خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا عنوان شد؛

50 واحد تولیدی تعطیل قزوین به چرخه تولید بازمی‌گردد / واگذاری‌ها عامل مشکل برخی واحدها در سطح ملی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۷۷۶

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: درحال حاضر حدود 50 واحد تولیدی تعطیل داریم که امکان بازگشت به چرخه تولید دارند و برای بازگشت آن‌ها در سال جاری برنامه ریزی شده است.

علی رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای حل چالش‌های واحدهای تولیدی مشکل دار گفت: در سال گذشته مشکلات 60 واحد تولیدی که تعطیل بوده حل شده و این واحدها به چرخه تولید بازگشتند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین ادامه داد: علاوه بر واحدهای تعطیل واحدهایی هم داریم که در حال فعالیت هستند اما در بخش‌های مختلف با مشکل مواجه‌اند، برای حل مشکلات آن‌ها به طور مستمر جلسات ستاد تسهیل در استان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در ستاد تسهیل مشکلاتی که در استان قابل رفع باشد بررسی و عموما مشکلات حل می‌شود، مشکلاتی هم که نیازمند تصمیم‌گیری در سطح ملی باشند به مرکز ارسال می‌شوند.

این مسئول اظهار کرد: قزوین دارای حدود چهار هزار واحد تولیدی است که در زمینه‌های متنوعی فعالیت دارند؛ از این رو مشکلات آن‌ها هم در حوزه‌های مختلف است و هر بخش مسائل خاص خود را دارا است که مشکلات حقوقی، تامین اجتماعی، مالیات و بانک‌ها از جمله آن‌ها هستند.

وی درباره مشکلات برخی شرکت‌ها مانند تولی پرس گفت: مشکلات این واحدها در سطح ملی است و برای آن چند جلسه در نهاد ریاست جمهوری و به ریاست معاون اجرایی رئیس جمهور برگزار شده، مشکلات آن مربوط به یک مجموعه سرمایه‌گذاری و در استان‌های قزوین، زنجان و چند استان دیگر است که در حال بررسی است.

رحمانی ادامه داد: مشکلات این واحدها به خصوصی سازی و تغییر مالکیت برمی‌گردد، در برخی موارد واگذاری می‌توانست به نحوی باشد که حداقل شرکت تعطیل نشود، البته مسایل دیگری هم درباره این واحدها وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز