خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار فارس خبرداد؛

تغییر ساعت ادارات فارس/ مسئولان می‌توانند برای پنجشنبه‌ها، دورکاری پرسنل را لحاظ کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۶۲۰

معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری فارس گفت: ساعت شروع به کار همه دوایر دولتی و نیمه‌دولتی در استان از امروز تا ۱۵ شهریور، ۶ صبح است.

به گزارش ایلنا، عبدالعلی کریمی گفت: همانگونه که قبلا اطلاع‌رسانی و به همه دوایر هم ابلاغ کرده‌ایم، با توجه به ضرورت همراهی در مدیریت مصرف برق، تغییراتی در ساعت کار ادارات، اعمال شده است.

کریمی ضمن یادآوری اینکه تغییر ساعت اداری، با هدف همراهی در مدیریت مصرف انرژی برق، انجام می‌شود، گفت: براین اساس، ساعت اداری همه دوایر دولتی و نیمه دولتی، ۶ صبح تا ۱۳ بعدازظهر تعیین شده است.

این مقام مسئول با یادآوری اینکه این تغییر ساعت تا ۱۵ شهریور ادامه خواهد داشت، گفت: دوایر مختلف براساس صلاحدید مسئولان می‌توانند برای پنجشنبه‌ها، دورکاری پرسنل را لحاظ کنند.

معاون استانداری فارس در عین حال خاطرنشان کرد که تغییر ساعت اداری شامل حال مراکزی نظیر بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، بانک‌ها و دوایر مشابه نخواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این خصوص گفت: واحدهای اداری تحت مدیریت این دانشگاه، تابع دستورالعمل تغییر ساعت کار ابلاغی استانداری خواهند بود.

سید ابوالفضل هاشمی‌اصل گفت: بخشنامه تغییر ساعت اداری، شامل ستاد دانشگاه، دانشکده‌ها، ستاد شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها، ستاد مراکز بهداشت شهدای والفجر و شهدای انقلاب شیراز و برج پژوهشی محمد رسول الله(ص) است.

هاشمی خاطرنشان کرد: واحدهای عملیاتی، دارای نوبت کاری و ارایه دهنده خدمات آموزشی درمانی، بیمارستانی، مراکز خدمات جامع سلامت، مراکز بهداشتی درمانی، پایگاه‌های اورژانس، پایگاه‌های سلامت و خانه‌های بهداشت، مشمول تغییر ساعت نیستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز