خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

بهره برداری از ۴ اتاق عمل بیمارستان امام علی (ع) ازنا تا پایان امسال

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۹۳۴

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۴ اتاق عمل بیمارستان امام علی (ع) شهرستان ازنا که دارای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی است تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

بهرام دلفان در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: تکمیل ۴ اتاق عمل بیمارستان امام علی(ع) شهرستان ازنا  که با مشارکت مجمع خیرین شهرستان ازنا در حال ساخت است، با پیشرفت فیزیکی  ۸۰ درصد در حال انجام است، که امیدواریم تا پایان سال این پروژه به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: از قبل با پیگیری‌های انجام شده ۷۰ درصد تجهیزات این اتاق عمل ها هم اکنون آماده و در انبار می باشد که با تکمیل ساختمان اتاق عمل تحویل می شود. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: در سال جاری ۶ متخصص جدید در رشته های مختلف پزشکی برای شهرستان ازنا جذب شد و ۲ متخصص دیگر به طور مشترک در شهرستان های ازنا و الیگودرز فعالیت دارند.

دلفان اظهار داشت: در راستای افزایش رقبت حضور پزشکان متخصص در شهرستان ازنا، ساخت ساختمان مسکونی پزشکان در محوطه بیمارستان‌ پیشنهاد شد که مقرر شد، با عنایت گودرزی نماینده مردم دورود و ازنا جهت جذب اعتبار این مجموعه مسکونی از  وزارت بهداشت پیگیر و رایزنی های لازم صورت پذیرد.

به گزارش ایلنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، با حضور در پروژه در حال ساخت اتاق عمل‌های بیمارستان «امام علی (ع)» شهرستان ازنا، از نزدیک از روند پیشرفت این پروژه بازدید بعمل آورد.

همچنین در این سفر،  دلفان و هیات همراه، با رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان ازنا دیدار کرده و پیرامون نحوه مشارکت خیرین در پیشبرد اهداف حوزه سلامت و ارتقای بهداشت و درمان این شهرستان، تبادل نظر و گفت و گو کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز