خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت عملیات آتش نشانی:

مرد ۶۵ ساله قزوینی در کانال مادر کورانه غرق شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۴۶۲

سرپرست معاونت عملیات سازمان آتش نشانی قزوین از غرق شدن مرد ۶۵ ساله در کانال آب مادر قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حمیدرضا ململی با اعلام این خبر گفت: طی تماس نیروی انتظامی در ساعت۱۷ و ۹دقیقه روز یکشنبه ۱۴خرداد ماه۱۴۰۲ با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی قزوین از غرق شدن مرد ۶۵ ساله که برای شناکردن وارد کانال آب مادر واقع در کورانه قزوین شده بود خبر داد.

سرپرست معاونت عملیات سازمان آتش نشانی قزوین در ادامه افزود: بلافاصله تیمی متشکل از غواصان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین به محل حادثه اعزام و با استفاده از تجهیزات تنفسی غواصی، پس از ۱۸ ساعت عملیات جست‌وجو موفق به کشف جسد بی‌جان غریق در کانال آب ناصرآباد شدند.

ململی خاطرنشان کرد: با توجه به فرارسیدن فصل گرما و تمایل مردم به شنا کردن در محل‌های غیراستاندارد، از شهروندان خواست تا از شنا کردن در فضاهای آبی نظیر سدهای خاکی، رودخانه‌ها، استخرهای باز و کانال‌های آب‌رسانی به‌طور جدی خودداری و نسبت به آگاه‌سازی فرزندان خود از خطرات این حوادث اقدام کنند.

سرپرست معاونت عملیات سازمان آتش نشانی قزوین در پایان گفت: علت وقوع حادثه ازسوی کارشناسان پلیس آگاهی و پزشکی قانونی درحال بررسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز