خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

توافق با شهرداری اصفهان بر سر رفع مشکلات ساخت بیمارستان میلاد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۰۷۷

دبیر اجرایی خانه کارگر اصفهان گفت: در تماس دبیرخانه شورای شهر اصفهان با خانه کارگر، اعلام شد که مشکلات ساخت بیمارستان میلاد بر طرف شده است.

حمیدرضا امینی در گفتگو با ایلنا اظهار داشت: چندی پیش در راستای کارشکنی های انجام شده پیرامون ساخت بیمارستان تامین اجتماعی میلاد در شهرک منتظری، از طرف خانه کارگر به شهرداری و شورای شهر نامه زدیم.

وی ادامه داد: امروز از دبیر خانه شورای شهر اصفهان تماس گرفتند و اعلام کردن مشکلات پیش آمده برطرف شده و به زودی در جلسه شورای شهر، روند ساخت بیمارستان میلاد برای بیمه شدگان تامین اجتماعی اصفهان تسریع می شود.

دبیر اجرایی خانه کارگر اصفهان با اشاره به کمبود امکانات درمانی ویژه بیمه شدگان تامین اجتماعی در شهر و استان اصفهان تصریح کرد: یکی از مطالبات خانه کارگر و بیمه شدگان و بازنشستگان تامین اجتماعی اصفهان، افزایش سرانه درمانی بود؛ چراکه دو بیمارستان شریعتی و غرضی پاسخگوی مراجعه کنندگان نبوده و نیستند.

وی یادآور شد: سال ها پیش سازمان اتوبوسرانی شهرداری اصفهان بابت بدهی های خود به تامین اجتماعی زمینی را در منطقه شهید کشوری اصفهان به سازمان داد و قرار شد در آن بیمارستان ساخته شود؛ اما در ادامه مسیر با چالش هایی نظیر تغییر کابری و هزینه پروانه ساخت روبرو شدیم.

امینی تاکید کرد: در حالی این اتفاق افتاد که در شهرهایی چون شیراز و ارومیه و همدان، زمین بدون هیچ محدودیتی اهدا و از سوی تامین اجتماعی ساخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری های خانه کارگر و به تازگی با ورود اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشکل ساخت بیمارستان میلاد تامین اجتماعی در استان اصفهان در حال برطرف شدن است و امیدواریم با تصویب در جلسه شورای شهر روند ساخت این بیمارستان سرعت پیدا کند.

شهرداری اصفهان ابتدا برای تغییر کاربری از تامین اجتماعی هزینه دریافت کرده بود و به تازگی متقاضی هزینه پروانه ساخت شده بود که با مخالفت روبرو شد.

هفته گذشته نیز محمد علی احمدی فرماندار اصفهان خبر از توافق اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با مدیریت شهری پیرامون ساخت بیمارستان میلاد را داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز