خبرگزاری کار ایران

اجرای ۱۶ کیلومتر آسفالت در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۹۹۷

رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های ادراه کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: عملیات آسفالت ۱۶ کیلومتر از محورهای این استان که عملیات تعریض و بهسازی و توسعه آنها در دست اجرا بوده تا پایان خرداد به اتمام می رسد.

به گزارش ایلنا، آرش امینی در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: ساماندهی ورودی پیرانشهر، دوربرگردان ها ارومیه – مهاباد، تقاطع غیرهمسطح محمدیار، محور ریحان آباد – شهرک صنعتی، حمزیان – قره ضیاالدین محورهایی هستند که عملیات آسفالت آنها طی یک ماه اجرایی می شود.

وی ادامه داد: همچنین محور خوی – سلماس قطعه ۴، نقده – پیرانشهر قطعه ۲، ساماندهی ورودی سیه چشمه، و شاهین دژ – تکاب پل چمغوره از دیگر محورهایی هستند که عملیات آسفالت آنها طی یک ماه اجرایی می شود.

رییس اداره نظارت بر ساخت راه‌های ادراه کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: برای اجرای این ۹ طرح یک هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

امینی افزود: افزایش ظرفیت ترافیکی محور و تسهیل حمل‌ونقل محصولات تولیدی، خدماتی و کشاورزی و ساماندهی ورودی شهر از مهمترین اهداف توسعه این مسیرهای ارتباطی است.

وی ادامه داد: این محورها بعد از آسفالت جهت نصب تابلو و علائم ایمنی تحویل دستگاه بهره بردار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز