خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت سیاسی استاندار:

تجارب موفق ازدواج آسان به جوانان قزوین معرفی شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۵۶۹

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: نیاز داریم تا الگوهای موفق و روش‌هایی که هزینه‌های ازدواج را کاهش داده و در استان‌های دیگر تجربه آن وجود دارد، به جوانان استان معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عباس کاظمی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: نهادهای مختلف برنامه‌های متنوعی در حوزه ازدواج دارند که هم افزایی آن‌ها برای رسیدن به نتایج بهتر ضرورت دارد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین ادامه داد: درحال حاضر فرهنگ ازدواج آسان کمرنگ شده و کسی به دنبال آن نیست و لازم است برای ترویج این فرهنگ در سطح جامعه از امکانات نهادهای مختلف و خیرین بهره ببریم.

وی عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی می‌توانند اماکنی که به برگزاری و ترویج ازدواج آسان کمک می‌کند را اعلام کنند؛ اما هنوز این اتفاق در برخی دستگاه‌ها رخ نداده که جای سوال دارد؛ پیشنهاد می‌شود یکی از ملاک‌های جشنواره شهید رجایی میزان همکاری در ترویج ازدواج آسان باشد.

این مسئول بیان کرد: باتوجه به اینکه رویکرد دولت در حوزه ازدواج آسان است نیاز داریم نهادهای مختلف در کنار سمن‌ها برای استفاده از تجارب سایر استان‌ها فعال شوند.

کاظمی گفت: باتوجه به اینکه تابستان را در پیش داریم باید به موضوع اوقات فراغت که از اهمیت بالایی برخوردار است، توجه داشته باشیم و برای آن برنامه هدفمند داشته باشیم تا به غنای آن افزوده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز