خبرگزاری کار ایران

فرماندار محمودآباد:

کاهش آمار طلاق نیازمند برنامه ریزی برای جامعه است

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۷۳۸

فرماندار محمودآباد گفت: برای کاهش آمار طلاق، تمامی مسئولین زیربط شهرستان باید برنامه جامعه ای را جهت آموزش قبل ازدواج جوانان و فرهنگسازی ازدواج صورت دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از محمودآباد، یحیی یوسف پور ظهر امروز در شورا وقایع حیاتی شهرستان محمودآباد که با حضور مسئولین زیربط شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: آمار بالای طلاق در شهرستان طی سه ماهه نخست امسال هشداری را برای تمامی مسئولین مرتبط در پی دارد و آموزش خانواده ها و جوانان برای کاهش آمار طلاق تلاش بیش از پیش را می طلبد.

وی افزود: در گذشته ثبت وقایع حیاتی به طور غیر رسمی در کشور با توجه به فرهنگ اسلامی کشور انجام می شد اما امروزه با پیشرفت روزافزون این کار به صورت کاملا رسمی توسط ثبت احوال کشور صورت می گیرد. پس از ثبت تمامی وقایع حیاتی در ثبت احوال نیز، لازمه تهیه ترازنامه برای برنامه ریزی ها در جامعه دیده می شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد با اشاره به اهمیت آمار در جامعه، عنوان کرد: مهم بودن امر آمار بر کسی پوشیده نیست و می توان از آن به نحو احسنت برای پیشرفت جوامع استفاده کرد. تمامی برنامه ریزی های جوانان جامعه را می توان طبق آمار به دست آمده از وقایع حیاتی صورت داد.

فرماندار محمودآباد در پایان گفت: دهیاران و بخشداران در شهرستان باید همکاری لازم را با سازمان ثبت احوال برای به روز شدن ثبت وقایع حیاتی بیش از  گذشته انجام دهند، زیرا شناسایی نیاز جوانان و برنامه ریزی برای شهرستان نیاز به ثبت دقیق آمار وقایع حیاتی دارد. آموزش دهیاران توسط مسئولین ثبت احوال را نیز از مهمترین نقاط قوت برای پیشرفت این طرح می توان عنوان داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز