خبرگزاری کار ایران

رئیس جهاد کشاورزی استان:

نظارت جامع بر واحد‌های نانوایی قزوین افزایش یابد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۴۶۱

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: واحد‌های نانوایی از تامین آرد تا پخت نان با فرآیندهای متعددی روبرو هستند که نظارت بر آن‌ها باید جامع و کامل صورت پذیرد.

به گزارش ایلنا، محمدحسین عطایی صبح امروز در نشست فرعی کارگروه امنیت غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در مانور بازرسی از واحد‌های نانوایی باید نوع تامین، خرید و توزیع آرد و همچنین کیفیت پخت نان و تعطیلی این واحدها در سطح استان بررسی شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: برای مانور نانوایان ۳۰ واحد خودرو و ۵۰ نفر بازرس بسیجی تدارک دیده شده تا در سطح استان نظارت کامل و جامعی روی واحد‌های نانوایی صورت پذیرد.

وی سپس به وضعیت تامین گوشت مرغ در بازار اشاره کرد و گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو باید اقدامات لازم را انجام دهید که این کالای اساسی در بازار با کمبودی روبرو نباشد.

این مسئول تصریح کرد: پلمب خودروهای حمل مرغ از کشتارگاه تا محل توزیع باید با جدیت نظارت شود و از هرگونه حمل مرغ بدون پلمب ویژه خودداری شود.

عطایی با بیان اینکه باید از ظرفیت دامپزشکی برای نظارت بر روند کشتارکاه و توزیع مرغ استفاده کرد، اظهار کرد: لازم است از تمامی دستگاه‌های ستادی و وابسته برای نظارت هرچه بهتر بر روند تامین و توزیع کالاهای اساسی استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه روند جوجه ریزی در خرداد ماه وضعیت بهتری داشته و پیشرفت این موضوع یک دوره توزیع بیشتری را برای بازار آینده فراهم می‌سازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز