خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا عنوان شد؛

روز خونین محورهای مواصلاتی خوزستان/ ۱۸ کشته و مصدوم حاصل سه حادثه

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۴۳۰

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از وقوع سه تصادف در فاصله زمانی کوتاه از هم در خوزستان خبر داد.

عارف اصل شرهانی دقایقی پیش با اعلام این خبر به ایلنا، گفت: متاسفانه با توجه به آمارهای دریافتی تا این لحظه، روز دهم اردیبهشت یکی از روزهای حادثه خیز جاده های مواصلاتی استان محسوب می‌شود که در جریان سه تصادف و واژگونی اعلام شده،  ۱۷ مصدوم و یک کشته حاصل این حوادث بود. 

شرهانی افزود: در حادثه برخورد وانت نیسان با پژو ۴۰۵ در ساعت ۱۶:۵۰ دقیقه روز گذشته در ورودی بستان از سمت سوسنگرد، شش مصدوم «شامل چهار مرد و دو زن» حاصل این تصادف بود که  توسط دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان طریق القدس منتقل  شدند. 

او با اشاره به حادثه تصادف دوم در ساعت ۱۹:۱۷ دقیقه همین روز در محور ایذه به دهدز، ادامه داد: در حادثه برخورد پژو ۴۰۵ با پژو پارس، شش مصدوم «شامل ۴ مرد و دو زن» گزارش شده است که مصدومین به بیمارستان شهدای ایذه منتقل شدند. 

او افزود: در جریان آخرین آمار، ساعت ۲۱:۱۷ دقیقه شب گذشته، شش مصدوم «پنج زن و یک مرد» در جریان واژگونی پژو ۲۰۶ در محور رودزرد به میداوود مصدوم شدند که بوسیله آمبولانس به بیمارستان مادر رامهرمز انتقال یافتند.

یکی از مصدومین ایذه پس از انتقال به بیمارستان شهدای این شهر جان خود را از دست داده است.

انتهای پیام/
بهنام رضایی مالمیر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز