خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری اردبیل:

مجهز بودن پزشکی قانونی به تجهیزات نوین و بروز، عامل اصلی در کاهش اطاله دادرسی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۲۸۷

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: مجهز بودن پزشکی قانونی به تجهیزات نوین و بروز، عامل اصلی در کاهش اطاله دادرسی است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام حسین کثیرلو در بازدید از پزشکی قانونی اردبیل با اشاره به نقش و اهمیت وظایف پزشکی قانونی در صدور آرای قضایی عادلانه اظهار داشت: مجهز بودن پزشکی قانونی به تجهیزات نوین و بروز، عامل اصلی در کاهش اطاله دادرسی و وسیله ای مهم در پاسخ به استعلامات، تشخیص و تعیین دقیق میزان جراحات و صدمات وارده به افراد در پرونده های مختلف است که در احقاق حق و اجرای عدالت مولفه‌ای بسیار مهم بشمار می‌آید.

وی پس از بازدید از قسمت‌ها و بخش‌های مختلف پزشکی قانونی بر لزوم ساماندهی بخش سالن تشریح تأکید کرد. مقام عالی قضایی استان همدلی و همفکری موجود در بین مسئولان استان را بسیار مطلوب عنوان کرد و آن را عاملی برای برای رفع مشکلات و زمینه‌ای برای خدمتگزاری بهتر به مردم دانست که باید بیش از پیش از این ظرفیت استفاده شود.

در این بازدید استاندار اردبیل نیز با اذعان به وجود برخی از مشکلات در پزشکی قانونی اعم از حیث فضا و ساختمان و نیز کمبود امکانات و تجهیزات، فی المجلس دستورات لازم برای تأمین ساختمان در میان مدت و تهیه برخی از امکانات و تجهیزات برای پزشکی قانونی صادر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز