خبرگزاری کار ایران

پنجمین دوره جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری در مشهد آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۸۰۵

با برگزاری مسابقات رالی گردشگری-خانوادگی بازنشستگان خراسان رضوی، پنجمین دوره جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری در این استان آغاز شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سرپرست صندوق بازنشستگی خراسان رضوی، در این باره گفت: پنجمین دوره مسابقات ورزشی بازنشستگان کشوری در سال جاری با انجام مسابقات رالی گردشگری-خانوادگی و با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی آغاز شد.

عفت حسینی افزود: در این مسابقه ۳۰ خودرو متشکل از راننده و نقشه خوان در مسیر‌های مشخص شده با هم به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه «این مسابقات به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادی و فتح خرمشهر و در هفته مقاومت و ایثار و دهه با برکت کرامت برگزار شد» ابراز امیدواری کرد: برگزاری این مسابقات باعث ایجاد شور، نشاط و هیجان مضاعف برای بازنشستگان عزیز شد.

در پایان این رقابت، از نفرات اول تا سوم در محل آرامگاه شاعر بزرگ و حماسه سرای ایرانی “حکیم ابوالقاسم فردوسی” با اهدای لوح قهرمانی، مدال و تندیس یادبود مسابقه تجلیل شد.

همچنین به تمامی شرکت کنندگان این مسابقات نیز با اهدای تندیس یادبود مسابقه رالی تجلیل شد.

پنجمین دوره جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری در استان خراسان رضوی قرار است در رشته‌های تنیس روی میز، شنا، دارت، تیراندازی و شطرنج برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز