خبرگزاری کار ایران

یک مسئول:

تله‌کابین علی‌آباد کتول بزودی کلنگ زنی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۲۲۴

شهردار علی آباد کتول گفت: در ماه آبان سال ۱۴۰۱ مجوز ساخت تله کابین داده شد و تلاش داریم بزودی این پروژه را کلنگ‌ زنی کنیم.احداث تله کابین در علی آباد کتول باعث رونق گردشگری گلستان خواهد شد.

به گزارش ایلنای گلستان، محمدکوهستانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه تله کابین علی آباد با یک پروسه طولانی به نتیجه رسید و کلنگ زنی بزودی در ماه آینده انجام می شود. برآورد می‌شود این پروژه حدود ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و ۲ نیم سال برای ساخت آن زمان نیاز است.

وی ادامه داد: پروژه تله‌کابین علی‌آبادکتول تاثیر به‌سزایی در ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در شهرستان دارد و احداث تله کابین در کبودوال می تواند شهرستان علی آبادکتول را به قطب گردشگری گلستان تبدیل کند.

کوهستانی بیان کرد: ساماندهی آب های سطح شهر، آسفالت ۶۰ هزار متر مربع در سطح شهر،ساخت سکو برای اسکان مسافران کبودوال، زیرسازی معابر برای اجرای آسفالت، احداث المان شهری میدان ولایت، پروژه روشنایی بلوار امام رضا و... طی یک سال اخیر توانستیم برای رفاه شهروندان انجام بدهیم.

وی تصریح کرد: روزانه ۳۶ تن زباله توسط ۶۰ پاکبان از سطح شهر علی آباد جمع‌آوری می‌شود و ۱۲۰ نفر کارکنان شهرداری رسمی، پیمانی، قراردادی و شرکتی در آبادکتول مشغول خدمت هستند.درسالجاری ۲ اِلمان شهری با اعتبار ۷ میلیارد تومان در علی آبادکتول بنا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز