خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از ۴٧ کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای تایباد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۹۹۷

فرمانده هنگ مرزی تایباد از کشف مقادیری مواد مخدر توسط مرزبانان این هنگ خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سرهنگ محمد چراغ فرمانده هنگ مرزی تایباد در تشریح این خبر بیان داشت: در جهت برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، مرزبانان هنگ مرزی تایباد  موفق شدند مقادیری مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین را کشف و ضبط کنند.

مرزبان درجه یک تایباد در ادامه افزود: در راستای انسداد نوار مرز و جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور و اخبار واصله مبنی بر احتمال ورود محموله مواد مخدر از ایستگاه شمتیغ به کشور ، مراتب در دستور کار عملیاتی گروهان مرزی فرزنه قرار گرفت. 

وی در ادامه اظهار داشت: مرزبانان به یکدستگاه خودروی پراید که از به سمت تایباد در حرکت بوده مشکوک و پس از بازرسی خودرو ، ۳۵ کیلو و ۹۳۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه،  ۵ کیلو و ۲۸۰ گرم  مواد مخدر از نوع کراک و ۶ کیلو و ۶۶۰ گرم مواد مخدر از نوع هرویین پودری جمعا ۴۷ کیلو و ۸۷۰ گرم انواع مواد مخدر با لفافه که به طرز بسیار ماهرانه ای در داخل خودرو جاساز نموده بود  را کشف و ضبط کنند لذا خودرو توقیف و متهم به همراه مواد مخدر مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ چراغ در پایان با تاکید بر اینکه سلامت و امنیت جامعه خط قرمز مرزبانان است خاطر نشان کرد : مرزبانان غیور حوزه استحفاظی هنگ تایباد برای رسیدن به جامعه ای آرمانی و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری با خاطیان و سوداگران مرگ با تمام قوا مقابله و برابر قانون قاطعانه برخورد می کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز