خبرگزاری کار ایران

سرپرست هلال احمر استان زنجان خبرداد؛

تخلیه آب 5 منزل مسکونی در روستای حاج سیران توسط تیم های هلال احمر

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۷۷۹

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: سیل شامگاه دیروز در روستای حاج سیران پنج واحد مسکونی را دچار آبگرفتگی کرد که توسط تیم های عملیاتی هلال احمر تخلیه شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، حکمت الله هاشمی، با علام این خبر، افزود: ساعت 18 دهیار روستای حاج سیران آبگرفتگی منازل روستایی را به ندای امداد گزارش داد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان، ادامه داد: بلافاصله یک تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات عوارضی زنجان – قزوین،  2 تیم پشتیبان از هلال احمر شهرستان زنجان و تیمی از مرکز امدادی استان به این روستا اعزام شدند.

وی، گفت: برای این امدادرسانی 12 نیروی عملیاتی همراه با 2 دستگاه آمبولانس و 2 دستگاه خودروی عملیاتی کمک دار بکارگیری شد.

هاشمی، تاکید کرد: علاوه بر این خودروهای بکارگیری شده با استفاده از سه دستگاه پمپ آب و یک دستکاه کف کش تخلیه آب منازل روستایی انجام شد.

وی، یادآوری کرد: عملیات امدادی برای هموطنان آسیب دیده از این سیل تا ساعت 21:30 امشب ادامه داشت.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان، گفت: وسایل معیشت مورد نیاز برای پنج خانواده آسیب دیده از سیل توزیع خواهد شد.

هاشمی، از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن حوادث و بلایا می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

به گزارش ایلنا؛ این عملیات با حضور سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان، رئیس هلال احمر شهرستان زنجان و سرپرست اداره عملیات امداد و نجات استان انجام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز