خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل راهداری استان خبر داد؛

افزایش ۱۵ درصدی جابه‌جایی مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۷۶۸

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان گفت: طی ۲ ماهه اول سال‌جاری بیش از ۳۷۳ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابه جا شده، که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۵ درصدی داشته است.

به گزارش ایلنا، رضا عبدی روز یکشنبه - هفتم خرداد - در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی فروردین و اردیبهشت ماه سال‌جاری ۳۷۳ هزارو ۸۲۲ نفر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر جابجا شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۳۲۳ هزار و ۵۷ نفر، افزایش ۱۵/۷ درصدی داشته است.

وی به تعداد سفر انجام شده از طریق ناوگان (اتوبوس، مینی بوس و سواری )اشاره کرد و افزود:  طی ۲ ماهه سال‌جاری، ۴۳ هزار و ۶۲۲ سفر انجام شده، که نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییری نداشته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان تصریح کرد: ۱۸۳ هزار و ۷۱۴ مسافر توسط ناوگان اتوبوسی جابجا شده اند که نسبت به سال گذشته افزایش ۹ درصدی داشته است.

عبدی درخصوص جابجایی مسافر با ناوگان مینی بوس استان لرستان گفت: ۹۲ هزار و ۹۵ مسافر از طریق این ناوگان جابجا شده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۶۷ درصدی داشته است.

وی اضافه کرد: جابجایی مسافر با ناوگان سواری در ۲ ماه اخیر نیز ۹۸ هزار نفر و ۱۴ بوده که نسبت به سال قبل ۲ درصد کاهش یافته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان به تعداد ناوگان حمل و نقل عمومی استان اشاره کرد و افزود: ۱۸۱ دستگاه اتوبوس، ۵۹۹ دستگاه مینی‌بوس و ۷۵۰ دستگاه سواری وظیفه خدمات رسانی و جابجایی مسافر را برعهده دارند.

عبدی عنوان کرد: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز