خبرگزاری کار ایران

برخورد تانکر سوخت با خودرو سواری در اردکان یزد سه کشته بر جا گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۴۵۰

تصادف خودرو سواری ۴۰۵ و تانکر سوخت در محور خرانق به ساغند در شهرستان اردکان یزد فوت سه نفر را به دنبال داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، رئیس جمعیت هلال احمر اردکان در این زمینه اظهار داشت: این حادثه صبح امروز ساعت ۶:۳۵ در ۱۵ کیلومتری محور خرانق به ساغند به وقوع پیوست که بلافاصله عوامل امدادی هلال احمر شهرستان مستقر در پایگاه امداد و نجات خرانق شهید احمدی روشن به محل حادثه اعزام شدند.

جواد کمال آبادی افزود: تیم امدادی هلال احمر پس از رسیدن به محل حادثه و تثبیت جاده با کمک عوامل انتظامی، دو سرنشین خودرو سواری که بعلت اتش گرفتن خودرو فوت کرده بودند توسط نجاتگران هلال احمر بوسیله ست نجات رهاسازی و تحویل نیروهای انتظامی دادند.

کمال آبادی خاطرنشان کرد: راننده تانکر سوخت نیز توسط آمبولانس اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شد که به علت خونریزی شدید در مسیر انتقال به مرکز درمانی فوت کرد.

این مسئول ضمن تاکید بر رعایت جوانب احتیاط در امر رانندگی، از عموم مردم خواست که به محض مواجه با چنین حوادثی نجاتگران هلال احمر را از طریق تماس با شماره ۱۱۲ مطلع سازند.

عوامل امدادی دستگاه‌های خدمات رسان اورژانس، آتش نشانی، نیروی انتظامی، پلیس راه و شهرداری نیز در صحنه حادثه حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز