خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد؛

کیفیت ریل تولیدی ذوب آهن فراتر از نمونه خارجی

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۳۷۱

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: کیفیت ریل تولیدی در ذوب آهن اصفهان، بسیار فراتر از نمونه خارجی آن است و وزارت راه و شهرسازی به این محصول استراتژیک ملی، اطمینان دارد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، خیرالله خادمی در هشتمین کنفرانس بین المللی پیشرفت‌های اخیر در مهندسی راه آهن با اشاره به وضعیت حمل و نقل ریلی کشور گفت: خوشبختانه در حال حاضر نیاز ریلی کشور در داخل تولید می‌شود.

وی با اشاره به جایگاه  ذوب آهن اصفهان در تولید ریل ملی در کشور اظهار داشت: این مجتمع عظیم صنعتی نیاز حیاتی ما به ریل را تامین کرد و اکنون سه سال است که ریل تولیدی ذوب آهن اصفهان در محورهای گوناگون ریلی کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور خاطرنشان کرد: کیفیت ریل تولیدی در ذوب آهن اصفهان بسیار فراتر از نمونه خارجی آن است و لذا وزارت راه و شهرسازی به این محصول استراتژیک ملی، اطمینان دارد و قراردادهای خود با این شرکت را قبل از تولید، منعقد کرده است.

هشتمین کنفرانس بین المللی پیشرفت‌های اخیر در مهندسی راه آهن، هفته گذشته با حضور جمعی از صاحب نظران عرصه ریلی کشور، مدیران و دانشگاهیان در محل دانشگاه علم و صنعت تهران آغاز شد.

ذوب آهن اصفهان نیز به عنوان تنها تولید کننده ریل در خاورمیانه با حضور جمعی از مدیران و متخصصان در این رویداد بزرگ حضور یافت و دستاوردهای خود را در بخش تولید انواع ریل ارائه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز