خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی انجام شد؛

آغاز عملیات اجرائی راه های دسترسی تونل محرم کازرون

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۹۱۷

آیین آغازعملیات اجرایی 22 کیلومتر راه‌های دسترسی تونل محرم کازرون با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، وزیر راه وشهرسازی در این مراسم با اشاره به نقش استان فارس در توسعه زیر ساخت  راه های کشور اظهار کرد: سال جاری احداث  3000 کیلومتر بزرگراه در استان فارس در دستور کار قرار دارد.

خیرالله خادمی معاون با بیان این که در گذشته دغدغه جذب اعتبار جهت اجرای پروژه های راه سازی وجود داشت تصریح کرد: اکنون شرایط جذب 100 هزار میلیارد تومان اعتبار برای توسعه واحداث راه مواصلاتی موجود است که البته تنها 27هزار میلیارد تومان تخصیص داده می شود.
 
معاون وزیر راه وشهرسازی پروژه آزادراه شیراز به اصفهان را بسیار مهم توصیف کرد وگفت: با بهره برداری از آزادراه شیراز اصفهان شاهد کاهش 135 کیلومتری از مسیر فعلی خواهیم بود که مدت زمات تردد را نیز 2 ساعت کاهش می دهد.
 
مدیر عامل شرکت ساخت وتوسعه حمل ونقل  کشوراز اعتبار 120 میلیارد تومانی تونل محرم از محل تسهیلات ماده 56  در سال جاری خبرداد وافزود:راه توسعه کازرون این است که ترانزیت از این مسیر عبور کند وبه همین منظوراقتصادی نمودن احداث آزاد راه به بوشهر از اهمیت بالایی برخوردار است.
 
خادمی با اشاره به  تصویب ردیف بودجه احداث  راه ریلی اهواز به شیراز در سال جاری تصریح کرد: این مسیر ریلی که محور شرقی -غربی در کشور را به یکدیگر متصل می کندکه ازکازرون نیز عبور خواهد کرد.

فرماندار کازرون  نیز در این مراسم بابیان این که راه های دسترسی به تونل محرم در توسعه راه های مواصلاتی شهرستان وبهبود ترافیک شهری موثر است اظهار کرد: در اجرای پروژه بایستی به مواردی هم چون احداث تقاطع های مورد نیاز،مسیرهای دسترسی سریع شهروندان به محور منتهی به تونل محرم و پررنگ‌تر کردن نقش اقتصادی احداث تونل محرم براقتصاد کازرون توجه شود.

محمد علی بخرد با اشاره به موقعیت جغرافیای کازرون گفت: تعریض وتوسعه جاده فعلی کازرون به دشت ارژن در کوتاه‌تر شدن زمان تردد موثر است و موجب خواهد شد بهره بیشتری ازمنافع طرح کریدور شمال به جنوب نصیب شهروندان کازرون شود.
 
وی هم چنین خواستار اجرای کمربند شمالی شهر کازرون به منظور دسترسی سریعتر وبهتر به منطقه ویژه اقتصادی شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز