خبرگزاری کار ایران

شهردار مشهد مطرح کرد؛

تلاش مدیریت شهری برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و اجرای کلان پروژه‌‌ها در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۲۹۲

شهردار مشهد با اشاره به اینکه همه خواستار تحول مشهد هستند، گفت: در شهرداری آماده هرگونه همکاری و تعامل بین بخشی به‌ویژه با فرمانداری در راستای خدمات‌رسانی بهتر به مردم و تحول شهر امام رضا(ع) هستیم.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمدرضا قلندر شریف در دیدار فرماندار مشهد که در دفتر شهردار انجام شد، افزود: در پیشبرد توسعه شهر و خدمت به زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) مراودات ما با فرمانداری از این‌ پس بسیار پررنگ خواهد بود.

وی در ادامه اظهار کرد: با همکاری و تعامل می‌توان مدیریت واحد شهری را ایجاد کرد که در این راستا گام‌هایی را برداشته‌ایم و می‌دانیم فرمانداری نیز هم‌قدم بوده و گام‌هایی را دراین زمینه برداشته است.

شهردار مشهد اضافه کرد: خوشبختانه مشهد با تعاملات بین بخشی موجود که ازاین‌پس پررنگ‌تر نیز خواهد شد در حال ایجاد مدیریت واحد شهری است.

قلندر شریف ادامه داد: قطعاً دراین دوره تمامی تلاشمان را به‌کار خواهیم گرفت تا با گسترش تعاملات مدیریت شهری مدیریت واحد را تقویت کنیم، زیرا معتقدیم جزیره‌ای عمل کردن در حوزه مدیریت شهری با توجه به اینکه باید هم‌پوشانی‌هایی داشته باشیم سست شدن خدمات را به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه شهرداری مشهد در پیشانی خدمات‌رسانی قراردارد و به‌نوعی ویترین فعالیت‌های عمرانی و خدماتی دولت نیز هست، خاطرنشان کرد: اگر با چنین جایگاهی شهرداری با سایر دستگاه‌ها که ذی‌مدخل در شهر هستند؛ تعامل و هماهنگی مناسبی نداشته باشد؛ خدمات به شکل خوبی ارائه نمی‌شود و همین امر مردم را ناراضی می‌کند.

شهردار مشهد تصریح کرد: لذا هرچقدر تعامل و هماهنگی بین بخشی و مجموعه‌های ذی مدخل در امور شهری بیشتر و گسترده‌تر باشد خدمات‌رسانی به‌صورت پیوسته و مناسب ارائه و رضایت‌مندی مردم را به دنبال خواهد داشت.

قلندرشریف گفت: در رأس مجموعه‌های مرتبط با مدیریت شهری فرمانداری قرار دارد و نماینده عالی استاندار نیز در شهرستان مشهد فرماندار هستند که مسئولیت سنگینی بر عهده‌ دارند، لذا تعامل و هماهنگی با فرمانداری و شهرداری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

شهردار مشهد تصریح کرد: این‌جانب نیز به‌عنوان شهرداری که با اعتماد شورای اسلامی شهر به بدنه شهرداری انتخاب‌شده‌ام فعالیت میدانی، اجرایی و جهادی را سرلوحه کار قرار خواهم داد تا بتوانیم پروژه‌های نیمه‌تمام را کامل و پروژه‌های کلان را آغاز کنیم.

قلندر شریف افزود: بر همین اساس به معاونانم اعلام کرده‌ام جلسات برای رفع مشکلات پروژه‌ها ازاین‌پس در محل پروژه‌ها برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز