خبرگزاری کار ایران

با معرفی به بانک‌ها؛

۸۲۰ بهره‌بردار کشاورزی در قزوین تسهیلات بانکی دریافت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۶۵۳

معاون برنامه ریزی وامور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۸۲۰ بهره‌بردار بخش کشاورزی با مبلغ یک‌هزار و ۳۴۲ میلیارد ریال به بانک‌های عامل جهت دریافت تسهیلات قرض الحسنه از محل بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ معرفی شده است.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا تبسمی با اعلام این خبر افزود: مبلغ تخصیصی تسهیلات قرض الحسنه از محل اعتبارات مورد نظر به بهره‌برداران بخش کشاورزی یک‌هزار و ۹۲۲ میلیارد ریال است که توسط بانک‌های عامل صادرات، ملی، ملت، مهر ایران و رسالت پرداخت می‌شود. 

معاون برنامه ریزی وامور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار کرد: تاکنون ۲۹۶ بهره‌بردار بخش کشاورزی با مبلغ ۴۴۵ میلیارد ریال موفق به دریافت این تسهیلات شده‌اند.

وی عنوان کرد: شهرستان قزوین با ۲۳۶ بهره‌بردار با مبلغ ۳۵۴ میلیارد ریال رتبه اول در بین شهرستان‌ها را به خود اختصاص داده است.

تبسمی یادآور شد: این تسهیلات بمنظور تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی به ویژه در حوزه توسعه اشتغال در مناطق روستایی، محرومیت زدایی و همچنین ارتقای عدالت اجتماعی به سازمان جهاد کشاورزی تخصیص یافته است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین رسته فعالیت‌های اولویت دار این تسهیلات را تولید فرآوری و بسته بندی زیتون، خدمات تخصصی وفنی مهندسی کشاورزی، دامپزشکی و گیاهپزشکی، پرورش دام سبک وسنگین، زنبورداری و تولید عسل، کشت نهال و بذر، محصولات گلخانه‌ای، پرورش و فرآوری طیور (غیر از مرغ گوشتی وتخمگذار) صندوق خرد محلی، بسته بندی میوه سبزی و نان و..، کشت و فراوری گیاهان دارویی و صنایع غذایی و تبدیلی کشاورزی برشمرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز