خبرگزاری کار ایران

معاون بهره‌برداری و توسعه شرکت آبفای استان:

منابع کافی برای تأمین آب مورد نیاز همدان وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۵۶۸

معاون بهره‌برداری و توسعه شرکت آب‌وفاضلاب استان همدان از مصرف ۱۹۰۰ لیتر آب توسط همدانی‌ها خبر داد و گفت: میزان مصرف آب در همدان بین ۱۸۵۰ تا ۱۹۰۰ لیتر است که منابع کافی برای تأمین آب مورد نیاز شهروندان همدانی وجود دارد.

به گزارش ایلنا از همدان، حمیدرضا نیکداد اظهار کرد: در حال حاضر آب مورد نیاز شهر همدان از طریق چاه‌های شرکت آبفا، رودخانه‌های خاکو و عباس آباد و منابع آبی تالوار تأمین می‌شود.

وی درباره قطعی آب در همدان، تصریح کرد: قطعی آب برنامه‌ریزی شده‌ای در هیچ ساعتی از شبانه‌روز نداریم و اگر در مناطقی قطعی رخ داده به علت حوادث در شبکه و با منابع تولید بوده که با تعمیر شبکه روند توزیع از سرگرفته شده است.

معاون بهره‌برداری و توسعه شرکت آب‌وفاضلاب استان همدان خاطرنشان کرد: گاهی اختلال در تولید به علت گل‌آلود شدن رودخانه‌های فصلی رخ می‌دهد که ممکن است از مدار مصرف خارج شوند اما در بقیه ساعت ها هیچ قطعی نداشته‌ایم.

وی درباره قطعی آب در شب‌ها، بیان کرد: از ساعت ۱۲ شب تا اذان صبح اُفت فشار شبکه را داریم که به علت کنترل فشار به منظور حفاظت از خطوط و تعادل در مخازن انجام می‌شود که ممکن است به دنبال آن در طبقات بالا نارسایی‌ها بیشتر شود که این به معنای قطعی آب نیست.

نیکداد با تأکید بر اینکه چاه‎‌های در اختیار شرکت آبفا در مالکیت این شرکت هستند، یادآور شد: چاه‌های کشاورزی که تابستان سال گذشته برای تأمین آب شهر همدان در اختیار شرکت آبفا قرار گرفته بود، با آغاز فصل کشاورزی به کشاورزان برگردانده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز