خبرگزاری کار ایران

رئیس جدید اتاق بازرگانی استان:

اتاق بازرگانی قزوین باید منشا خدمت به تولید، صنعت، بازرگانی و صادرات باشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۳۴۹

رئیس جدید اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین گفت: اتاق بازرگانی محل خدمت کارشناسی به صنعت، تولید، صادرات و بازرگانی است و رویکرد ما تعامل با نهادهای اجرایی به منظور رفع موانع کسب وکار و مشکلات بخش خصوصی استان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهدی عبدیان در نخستین نشست هیات رئیسه جدید اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین که ظهر امروز باحضور تمامی کارکنان پارلمان بخش خصوصی برگزار شد، گفت: کارکنان اتاق باید با تمامی تلاش خود برای شناسایی مشکلات بخش خصوصی اهتمام داشته باشند.

رئیس جدید اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین تاکید کرد: باید در نظر داشت که کارکنان پارلمان بخش خصوصی، کارمند شخص یا گروه نیستند؛ بلکه همگی کارمند اتاق بازرگانی هستند و پیشبرد اهداف عالی اتاق بازرگانی مهمترین راهبرد کاری ما در دور ششم فعالیت است.

وی ادامه داد: ما قصد تعدیل نیرو نداریم؛ بلکه با تعریف ساختار مناسب اداری و کاربرد اصولی و کارشناسی نیروها، می‌خواهیم از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های اتاق بازرگانی جهت پیشبرد اهداف و خدمت رسانی به اعضا بهره‌مند شویم.

رفع مشکلات بخش خصوصی در اتاق بازرگانی پیگیری می‌شود

نیما بصیری طهرانی، نائب رئیس دوم اتاق قزوین، هم در این نشست گفت: ما در اتاق به دنبال خدمت رسانی و رفع مشکل بخش خصوصی هستیم و تلاش می‌کنیم استان در حوزه‌های مختلف با پیشرفت رو به جلو برود.

سعیدیان، دبیر هیات رئیسه اتاق بازرگانی استان هم با تشکر از خدمات مدیران قبلی اتاق افزود: محیط مناسبی برای تولید و صنعت فراهم شده و لازم است، تعریف چارت سازمانی جدید اتاق و اجرای طرح طبقه بندی مشاغل با جدیت پیگیری شود.

در این نشست دیدگاه‌های هیات رئیسه جدید پارلمان بخش خصوصی تشریح شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز