خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

پاداش ۲ میلیاردی در صورتحساب مشترکین در استان ایلام

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۱۴۴

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت: دو میلیارد تومان پاداش همکاری در صورتحساب مشترکین که با سیاست‌های کاهش مصرف برق همراه بودند، اعمال شد.

ولی‌الله ناصری در گفت وگو با ایلنا ضمن اعلام ایلام خبر اظهار کرد: این مشترکین شامل کشاورزان، مشترکین صنعتی و تجاری و جایگاه داران CNG هستند که در سال ۱۴۰۱ در ساعات اوج مصرف با اعمال اقداماتی باعث کاهش مصرف انرژی شدند.

وی با بیان اینکه برای این منظور در ابتدای دور ه پیک تفاهم نامه مبنی بر همکاری این مشترکین منعقد شد و میزان همکاری در این دوره محاسبه گریده است، اضافه کرد:در سال گذشته در بخش کشاورزی مبلغ هفتصد میلیون تومان و در سایر بخش ها مبلغ یک میلیارد و سیصد میلیون تومان پاداش در نظر گرفته شده است که در صورتحساب دوره اول این مشترکین قرار گرفته است.

ناصری ضمن اشاره به اینکه تمام جزئیات و مستندات محاسبه میزان همکاری در نزد این شرکت موجود است و هر کدام از مشترکین در صورت تمایل می توانند آن را از طریق پیامک  دریافت کنند، ادامه داد: در سال جدید نیز برنامه داریم این سیاست را برای کسب نتیجه‌ای بهتر ادامه دهیم تا گام مهمی در پایداری انرژی و جلوگیری از محدودیت در تامین برق برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز