خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت برق استان:

قبض برق مشترکان خوش مصرف در قزوین رایگان می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۹۱۲

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: الگوی مصرف تابستان ۳۰۰ کیلووات ساعت است و مشترکینی که بتوانند در تابستان مصرف برق خود را تا ۲۰۰ کیلووات ساعت کاهش دهند ضمن رایگان شدن قبوض از پاداش نقدی هم بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مسعود خواجه‌وند با اشاره به مصرف برق در پیک تابستان گفت: برای مصرف بهینه برق در تابستان امسال ۱۴۰ برنامه از سمت وزارت نیرو ابلاغ شده و طرح‌های تشویقی برای کم مصرف‌ها و همچنین افزایش تعرفه برای نشترکین پرمصرف اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین ادامه داد: پاداش برای کم مصرف‌ها سال گذشته به صورت محدود اجرا شد که نتایخ مثبتی به همراه داشت و امسال طرح یک بیست در این راستا اجرا می‌شود و به ازای کاهش هر کیلووات مصرف نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۲۰ برابر تعرفه خانگی پاداش دریافت خواهند کرد و با این روش امیدواریم بار سرمایش که حدود ۴۳ درصد است را کاهش دهیم.

وی عنوان کرد: برای مشترکان پرمصرف هم تعرفه‌ها به صورت پلکانی افزایش خواهد یافت و تعرفه مشترکین پرمصرف با مشترکان عادی متفاوت خواهد بود و از ابتدای خرداد این طرح‌ها اعمال می‌شود.

این مسئول یادآور شد: امیدواویم با کنترل سیستم‌های سرمایشی و کاهش روشنایی ادارات پیک تابستان کنترل شود و استفاده از دور کند کولرهای آبی و تتظیم ۱۸ تا ۲۵ درجه کولرهای گازی مدیریت مصرف خوبی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز