خبرگزاری کار ایران

پایش روشنایی تمامی معابر شهر تهران تا پایان سال 1402 هوشمند می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۲۳۲

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: با هدف پایش هرچه بهتر روشنایی معابر و کاهش زمان رفع مشکلات مرتبط با روشنایی شهری، نصب کنتورهای هوشمند بر روی پایه‌های روشنایی در دستور کار این شرکت قرار گرفته است که با خاتمه این طرح تا پایان سال 1402، روشنایی تمامی معابر شهر تهران به صورت هوشمند و کنترل از راه دور خواهد بود.

به گزارش ایلنا از وزارت نیرو، "کامبیز ناظریان" در خصوص وضعیت روشنایی معابر شهر تهران گفت: بر اساس معیارها و استانداردهای روشنایی معابر شهری، 380 هزار لامپ در قالب 12 هزار خط روشنایی کار روشن‌سازی معابر کلان‌شهر تهران را برعهده دارند.

وی افزود: وظیفه تامین روشنایی بوستان‌ها و فضاهای سبز شهری، تونل‌ها، پل‌های عابر پیاده، فضای زیرین پل‌های خودرویی، ایستگاه‌های اتوبوس و پایانه‌های مسافربری بر عهده شهرداری تهران است که خوشبختانه در این حوزه تعامل و ارتباط موثری به منظور بهبود هرچه بیشتر خدمت‌رسانی به شهروندان تهرانی وجود دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در خصوص زمان روشن و خاموش شدن چراغ‌های معابر گفت: قطع و وصل روشنایی معابر از طریق 6 هزار ساعت نجومی نصب شده بر روی خطوط تغذیه صورت می‌گیرد و تجهیزات مربوطه به شکلی تنظیم شده‌اند که لامپ‌های معابر 15 دقیقه بعد از غروب آفتاب روشن و 30 دقیقه قبل از طلوع آفتاب خاموش شوند.

وی از شهروندان تهرانی درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه نقص و اختلال در حوزه روشنایی معابر پایتخت، مراتب را به صورت 24 ساعته از طریق شماره تلفن 121 اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز