خبرگزاری کار ایران

صبح امروز انجام شد؛

تجمع مالکین مجتمع خورشید سابق ( مجتمع بهار کنونی) مقابل دادگستری استان ایلام

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۵۱۸

مالکین مجتمع خورشید سابق ( مجتمع بهار کنونی) مقابل دادگستری استان ایلام برای اعتراض به طولانی شدن روند دادرسی خود تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز تعدادی از مالکان مجتمع خورشید سابق که از سال ۹۵ تا کنون برای تعیین تکلیف منازل مسکونی خود به دستگاه قضا شکایت برده بوند، مقابل ساختمان دادگستری استان ایلام تجمع کردند.

به گفته برخی از تجمع کنندگان، مجتمع مسکونی خورشید  از سال ۹۰ کار خود را آغاز کرد و تا سال ۹۵ تنها توانست ۴۰ تا ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشد. متاسفانه پس از آن روند انجام پروژه متوقف شد و پیمانکار به صلاحدید خود پروژه را به فرد دیگری واگذار کرد.

مادر شهید محمدرضا لطفی که در این تجمع شرکت کرده است می گوید: من تمام سرمایه زندگیم رو در سال ۹۰ در اختیار پیمانکار گذاشتم به این امید که ۵ فرزند تحصیل کرده و بیکارم در آینده حداقل سرپناهی داشته باشند.

وی در ادامه ضمن بیان اینکه فرزندم در جبهه‌های جنگ  با ناحق مبارزه کرد و جانش را هم حتی نثار این تفکر کرد، اظهار کرد: اکنون من توسط یک پیمانکار مورد تمسخر قرار گرفته ام و برای بازپس گیری پولی که سال ۹۰ پرداخت کرده ام مرتب امروز و فردا می کنند و بدتر از آن سیستم قضا نسبت به این موضوع موضع قدرتمندی ندارد.

قاسم احمدیان از دیگر تجمع کنندگان گفت: اینکه چگونه یک پیمانکار به خود اجازه می دهد پروژه را به فرد دیگری واگذار کند سئوالی است که باید مسئولین دستگاه‌های نظارتی پاسخ دهند.

محمد نبی فریادی نیز ضمن بیان اینکه پیمانکار جدید سند عرصه و عیان را به نام خود زده است این درحالی اتفاق افتاده است که باید طبق قانون پروژه بالای ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشد تا سند عیان به نام پیمانکار زده شود و حتی این مورد هم در صورت بروز شرایطی ویژه است.

عبدالسلام کاکایی از دیگر تجمع کنندگان نیز در ادامه بیان کرد: اکنون پیمانکار جدید نه تنها خانه ها رو نمی سازد و تحویل مالکین نمی دهد، که انتظار دارد خانه ها را با نرخ روز تحویل دهد، این درحالی است که هم پیمانکار قبلی متهم به فروش مال غیر بود و هم خود متهم به خرید مال غیر است.

وی ادامه داد: با این شرایط، چرا سند منازل مردم که به نام فرد دیگری زده شده است توسط سیستم قضا باطل نمی شود، تبدیل به سئوالی بزرگ در ذهن همه ما شده است.

علیرضا شرفی نیز در بین تجمع کنندگان گفت: نه تنها ما بلکه منطق هم اجازه نمی دهد که سال ۹۰ ما بابت هر متر مربع مبلغ ۳۰۰ هزار تومان پرداخت کرده ایم اکنون بخواهیم دوباره بابت هر متر ۱۴ تا ۱۵ میلیون تومان پرداخت کنیم.

وی ادامه داد: تنها خواسته ما ابطال سند اعیان به نام پیمانکار جدید است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز