خبرگزاری کار ایران

رئیس دادگستری دهلران اعلام کرد ؛

آزادی ۵۱ نفر از دستگیرشدگان دهلران / برای ۳۱ نفر از متهمان کیفرخواست صادر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۲۰۷

رئیس دادگستری شهرستان دهلران گفت: از بدو شروع اغتشاشات تاکنون تعداد ۵۷ نفر در این شهرستان دستگیر و پرونده قضایی برای آنان تشکیل شده است.

به گزارش ایلنا، سیدرضا صلاح الدینی اظهار کرد: دادگستری شهرستان دهلران با مخلان امنیت و آسایش مردم به شدت برخورد می کند و به پرونده های موجود براساس قانون رسیدگی و حکم مقتضی صادر شده است.

رئیس دادگستری شهرستان دهلران گفت: از شروع اغتشاشات تاکنون تعداد ۵۷ نفر از اغتشاشگران دستگیر و پرونده قضایی برای آنان تشکیل شده است.

وی افزود: اقدامات لازم قضایی ازجمله صدور قرارهای تامین کیفری متناسب از جمله بازداشت موقت، قرار وثیقه و کفالت برای دستگیر شدگان صادر و از این تعداد ۵۱ نفر با صدور قرارهای وثیقه و کفالت آزاد شده اند.

صلاح الدینی تصریح کرد: برای تعداد ۳۱ نفر از متهمان کیفرخواست صادر و در دادگاه حکم مقتضی ازجمله حبس تعزیری، حبس تعلیقی و جزای نقدی صادر که از این تعداد برای یک فقره دادنامه صادره قطعی شده و برای اجرا به واحد اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب دهلران ارجاع شده است.

وی خاطرنشان کرد: سایر پرونده ها جهت رسیدگی به اعتراض محکومین به دادگاه تجدید نظر استان ایلام ارسال شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز