خبرگزاری کار ایران

مدیر پلیس راهنمایی و رانندگی شهر کاشان خبر داد؛

هوای کاشان به شدت آلوده و برای مسافران مناسب نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۱۶۰

مدیر پلیس راهنمایی و رانندگی شهر کاشان گفت: به علت وزش باد شدید و خیزش گرد و غبار، هوای کاشان به شدت آلوده است و به هموطنان توصیه می‌شود از مسافرت به این منطقه خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کاشان، سرهنگ مهدی پاکروان با بیان اینکه تمامی ابنیه تاریخی و گردشگری کاشان روز سه شنبه مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام تعطیل است تاکید کرد: از ظهر روز دوشنبه وزش باد شدید در منطقه شهری کاشان سبب خیزش گرد و غبار شده است.

وی افزود: گرد و غبار ناشی از وزش باد باعث کاهش دید و همچنین ترافیک سنگین در معابر و خیابان های شهر کاشان شده و به این  علت به مردم توصیه می شود از سفر به کاشان خودداری کنند.

رئیس پلیس راهور شهر کاشان تصریح کرد: افسران پلیس راهنمایی و رانندگی در سطح معابر و خیابان ها کاشان اقدام به روان سازی ترافیک کرده و این در شرایطی است که هوای گرم و غبار آلود کاشان برای مردم مضر بوده، ولی مانع خدمت پلیس نشده است.

پاکروان ضمن اشاره به ورود گردشگران و مسافران بیشتری در مقایسه با سال گذشته جهت بازدید از باغ های گل محمدی در موسم گلاب گیری تاکید کرد: با برنامه ریزی پیش از برگزاری جشنواره شاهد ترافیک و راه بندان های کمتری در شریان های اصلی شهرستان کاشان بودیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مسافران با وجود وزش باد و گرد غبار فراوان امکان حضور در پارک ها و فضای باز را ندارند و مجبور هستند در صورت وجود ظرفیت خالی به هتل بروند، یا در اتوموبیل مانده و یا شهر کاشان را ترک کنند.

انتهای پیام/
سعید غلامی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز