خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان خبرداد؛

اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای جبران خسارات ناشی از سیل به بخش کشاورزی استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۱۳۹

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: ۲۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای جبران خسارات ناشی از سیل به بخش کشاورزی لرستان اختصاص یافت.

به گزارش ایلنا، سید عماد شاهرخی در جلسه کارگروه استانی سیل مرداد ماه ۱۴۰۱ اظهار کرد: پرداخت هرگونه تسهیلات بانکی برای جبران خسارات آسیب دیدگان ناشی از سیل اخیر با اولویت خرید بیمه نامه و ترویج فرهنگ بیمه کشاورزی است.

وی افزود: زیر ساخت های آسیب دیده به صورت پنج ساله و محصول تولیدی به صورت یکساله با کسر مبلغ بیمه نامه از اصل تسهیلات بیمه می شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: به منظور مدیریت منابع و کمک به بازتوانی تولیدکنندگان، تسهیلات برای خرید نهاده و بازسازی زیرساخت های آسیب دیده با تأیید واحد های اجرایی مرتبط، به صورت مرحله‌ای در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

شاهرخی بیان کرد: هفت درصد از تسهیلات ارزان قیمت بخش کشاورزی کشور برای بازتوانی آسیب دیدگان از سیل مرداد ۱۴۰۱، معادل ۱۸۰ میلیارد تومان در اختیار سازمان جهادکشاورزی استان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: پیش از این نیز مبلغ ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نقد برای بازسازی زیرساخت‌های آسیب دیده در اختیار سازمان جهادکشاورزی استان قرار گرفت که هم اکنون در حال هزینه برای بازسازی نقاط آسیب دیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز