خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

کسب گواهی مدیریت پسماند شهرداری شیراز توسط زاگرس جنوبی

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۸۹۴

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از کسب گواهی مدیریت پسماند توسط این شرکت از سوی شهرداری شیراز خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نفت مناطق نفت مرکزی ایران،  مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با اعلام خبر فوق بیان کرد: این شرکت در راستای تحقق آیین نامه اجرایی بند (ز) ماده (38) قانون برنامه پنج ساله ششم اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و همچنین حسب بررسی انجام شده بین دستگاه‌های اجرایی استان فارس به دلیل کسب امتیاز شاخص مدیریت پسماند عادی (WMI) در سال گذشته، موفق به دریافت گواهی پسماند شده است.

علی منتصری اخذ این گواهینامه را در راستای الزامات قانونی، اهداف و برنامه‌های زیست محیطی شرکت متبوع و همسو با دیگر سیستم‌های مدیریت زیست محیطی از جملهISO 14001 عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی ادامه داد: کسب این گواهینامه گویای اثبات انطباق با الزامات مدیریت پسماند بر اساس مقررات و الزامات ملی و بهره وری و بهبود شاخص‌های کیفی و کمی زیست محیطی است.

منتصری همچنین از جمله اهداف پیاده سازی سیستم مدیریت پسماند را ایجاد فرهنگ زیست محیطی، رعایت مقررات ملی زیست محیطی، کاهش آلودگی خاک و آب و صرفه جویی اقتصادی در سطح کلان کشور عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز