خبرگزاری کار ایران

شهردار فلاورجان خبر داد:

افزایش ۲۵۰ درصدی بودجه نقدی شهرداری فلاورجان در سال ۹۳

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۲۷۳

نیمی از بودجه ۲۲۰ میلیارد ریالی شهرداری فلاورجان در سال ۹۳ از محل مشارکت‌ها و سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

ایلنا: شهردار فلاورجان از افزایش ۲۵۰ درصدی بودجه نقدی شهرداری فلاورجان درسال۹۳ خبر داد و گفت: بهبود ساختار مدیریت مالی و نظام برنامه ریزی و بودجه بندی شهرداری از جمله برنامه‌های دوره جدید شهرداری فلاورجان از زمان شروع به کار می‌باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، امیر احمد زندآور گفت: با توجه به اهداف و استراتژی‌های شهرداری فلاورجان که در سند چشم انداز پنج ساله آن را تدوین کرده‌ایم بودجه سال ۱۳۹۳ شهرداری فلاورجان به مبلغ ۲۲۰ میلیارد ریال است که شامل ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار نقدی که با افزایش حدود ۲۵۰ درصدی نسبت به سال قبل تنظیم و ارائه گردیده است و ۱۱۰ میلیارد ریال نیز حاصل مشارکت‌ها و سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

وی تقویت نظام نظارت بر طرح‌ها و ارتقا مهارت‌های فنی پروژه‌های عمرانی - فرهنگی و خدمات شهرداری را از اهداف و استراتژی‌های شهرداری فلاورجان در سال ۹۳ دانست و افزود: در راستای همین اهداف و استراتژی‌‌ها توجه به پروژه‌های اصلی و شاخص شهرداری از قبیل ورودی‌های درچه، قهدریجان، اتوبان ذوب‌آهن و همچنین احداثفاز اول باغ بانوان و انجام عملیات زیر سازی و آسفالت معابر در دستور کار قرار خواهد گرفت.

شهردار فلاورجان، تقویت بهره‌وری تشکیلات سازمانی، درآمدی و اداری شهرداری جهت خدمت دهی مناسب به شهروندان و همچنین تلاش برای پویایی شهرداری در ارائه خدمات مناسب و توسعه سیستم الکترونیکی در بخش‌های مختلف شهرداری را از دیگر اهداف و استراتژی‌های شهرداری فلاورجان در سال ۹۳ دانست.

زندآور، به ایجاد بستر‌های لازم جهت سرمایه گذاری بخش خصوصی برای توسعه اقتصادی شهر اشاره کرد و افزود: با اتمام و افتتاح پروژه‌های نیمه تمام در شهر می‌توان از این پتانسیل‌ها جهت توسعه اقتصادی شهر استفاده کرد.

وی سرانه درآمد هر شهروند فلاورجانی در سال ۹۳ را دویست ۶۱ هزار ریال عنوان کرد و ادامه داد: این سرانه و درآمد با عنایت به رقم ۴۲ هزار نفر جمعیت شهر در سال ۱۳۹۳ است.

زندآور گفت: امیدواریم با تلاش پرسنل شهرداری و اعضای محترم اسلامی شهر و همچنین با همدلی شهروندان و مسوولان و بهره گیری از فرصت‌ها، برای رسیدن به این اهداف و دستیابی به شهری زیبا جهت رضایت شهروندان موفق باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز