خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صمت گیلان خبر داد؛

آغاز تولید شرکت صنایع پوشش از ماه آینده / افزایش اشتغال مستقیم به ۱۲۰ نفر

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۸۹۱

مدیرکل صمت گیلان در بازدید از شرکت پوشش از راه اندازی این شرکت از ماه آینده خبر داد و گفت: ظرفیت تولید سالانه ۲ هزار و ۴۰۰ تن خواهد بود.

به گزارش ایلنا از رشت، تیمور پورحیدری ضمن بازدید از خطوط تولید شرکت پوشش گفت: تولید آزمایشی این شرکت آغاز شده و با به کارگیری دستگاه‌های مدرن و به روز و فروش دستگاه های مستعمل و غیرقابل توجیه در ماه آینده رسما شروع به تولید می‌ کند.

وی در خصوص سالن ریسندگی این شرکت اظهار داشت: این خط تولید با اشتغال ۵۰ نفر شروع به کار کرده و به تدریج در ۳ ماه آینده اشتغال مستقیم آن به ۱۲۰ نفر، با ظرفیت تولید روزانه ۱۰ تن خواهد رسید.

پورحیدری در خصوص سالن بافندگی این شرکت افزود: این خط تولید گردباف است که انواع تریکو، پوشاک زنانه، مردانه و بچه‌گانه و ورزشی را تولید می‌کند و با اشتغال ۳۰ نفر در دوشیفت از هفته آینده شروع به فعالیت کرده و به تدریج با اضافه شدن دستگاه‌های جدید در چند ماه آینده اشتغال مستقیم این خطوط با افزایش به ۶۰ نفر خواهد رسید و ظرفیت تولید سالانه ۲ هزار و ۴۰۰ تن خواهد بود.

در این بازدید کبری مهرورز سرپرست شرکت صنایع پوشش ایران با بیان اینکه ایجاد سالن دوزندگی از برنامه‌های آینده صنایع پوشش است گفت: سالن دوزندگی به مساحت ۷۰۰ متر مربع جهت اشتغال ۱۰۰ نفر نیروی زن بی‌سرپرست و بدسرپرست و بانوان جویای کار برنامه ریزی شده است که در حال خرید دستگاه دوزندگی می‌باشیم که نیرو به تعداد ۲۰۰ نفر قابل افزایش خواهد بود و راه اندازی آن تا قبل از پایان سال برنامه ریزی شده است.

وی افزود: فروشگاه دائمی محصولات صنایع پوشش از اول اردیبهشت در ورودی شرکت ایجاد کردیم که در آن پوشاک عرضه می‌گردد و با استقبال خوبی از طرف مردم روبرو شده است.

از برنامه‌های دیگر این شرکت ایجاد سالن رنگرزی و تکمیل می‌باشد، مقدمات کار فراهم گردیده و در ۲ ماه آینده سوله آن آماده و فرآیند خرید ماشین آلات در دست اقدام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز