خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر شیراز:

به جای مچ گیری، دنبال ‌دستگیری و جلوگیری باشیم/ آبروی اعضای شورا و مدیران شهرداری از سر راه نیامده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۷۱۶

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه صداقت، خلوص نیت و صفای دل، اقتضا می‌کند به جای پرونده سازی، پیشگیری کنیم و به جای مچ گیری، دنبال ‌دستگیری و جلوگیری باشیم.

به گزارش ایلنا، محمدرضا هاجری در نطق پیش از دستور صحن علنی شورای شهر شیراز افزود: با دامن زدن به شایعات و بیان سخنان چند پهلو و قابل تفسیر و حرف های بی پشتوانه احساسی، راه به جایی نخواهیم برد.

عضو شورای شهر شیراز با اشاره به اینکه بدون تردید سیاست ضروری مقابله و مبارزه با فساد، تبعیض و بی عدالتی و جلوگیری از ترویج رانت و رشوه و تورم، با هدف سلامت سازی تمام دستگاه ها مورد توجه ویژه و توصیه ولی امر مسلمین، ریاست جمهوری، دستگاه موفق قضا و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و همه دستگاه ها بوده و است، ابراز کرد: این رویکرد با قاطعیت باید اجرا و عملیاتی شود تا اعتماد و اطمینان مردم افزایش پیدا کرده و به آرامش روح و روان برسند. 

وی گفت: می‌بایست برای قرار نگرفتن در چنین فضایی به خدا پناه برد؛ سلامت، صداقت و پاکی اعضای شورا و مدیران شهرداری شیراز، اظهر من الشمس است و تریبون داران نباید به گونه ای سخن بگویند که سلامت و صداقتشان تحریف و تخریب شود.

هاجری افزود: آبرو و حیثیت اعضای شورا و مدیران شهرداری از سر راه نیامده که بعضی افراد لجوج با سخنان بی اساس چوب حراج بر آنها می زنند؛ شورا و شهرداری یک مجموعه مدیریت واحد شهری است که دو طرف می بایست در حفظ و صیانت آن تلاش کنند. 

سخنگوی شورای شهر شیراز گفت: متأسفانه بعضی افراد معیارهای اولیه حق گویی را رعایت نمی کنند و با ایده‌های غلط و اشتباه، سوهان بر روح و روان اعضای شورا و مدیران شهرداری می کشند که اینجانب به عنوان سخنگوی شورا، از اعضای شورا و مدیران پاک دست و کارآمد شهرداری شیراز از تعابیر نادرست بعضی افراد که در تریبون های در اختیار به تحریف و تخریب روی آورده اند، عذرخواهی می‌کنم.

هاجری گفت: بدون شک، تحریف و تخریب گران، سرعقل خواهند آمد تا فریب پاچه خواران فضای مجازی را نخورده و از این پس برای خودی نشان دادن، به رویه ناصواب تخریب و تحریف دیگران روی نیاورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز