خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس:

پارک آبخیز جهانبین هفشجان در شهریور ماه به بهره برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۶۲۲

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس گفت: بخش دوم طرح پارک آبخیز جهانبین هفشجان در شهریور ماه سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

احمد راستینه در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: کلنگ فاز دوم این طرح با حجم عملیات یک‌هزار و ۱۶۲ مترمکعب با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به زمین خورد که امید است این بخش تا پایان شهریور ماه به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: اجرای فاز سوم این طرح با محوریت مشارکت‌های مردمی و بخش های بعدی آن با تمرکز بر تکمیل طرح مطالعاتی پارک آبخیز در دستور کار قرار دارد.

راستینه خاطر نشان کرد: پارک آبخیز جهان‌بین مجموعه‌ای از فعالیت‌های منابع طبیعی اعم از سازه‌های سنگی، ملاتی و پارک بیولوژیک و بیومکانیک را شامل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بخش سوم این پارک با تمرکز بر اقدامات بیولوژیک و کاشت گیاهان دارویی با محوریت مردم در آینده نزدیک اجرا خواهد شد عنوان کرد: مبنای بخش چهارم این طرح انجام فعالیت‌های ورزشی، توسعه گردشگری و صنعت توریسم است.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس هدف از اجرای این طرح را مهار و کنترل رواناب‌های فصلی و جلوگیری از فرسایش خاک و از بین رفتن پوشش گیاهی بیان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز