خبرگزاری کار ایران

جعفرزاده مطرح کرد:

جهانی‌شدن اقتصاد نیازمند دو عنصر بازار و تولید است

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۴۲۸

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: جهانی شدن اقتصاد نیازمند دو عنصر بازار و تولید است.

به گزارش ایلنا از رشت، غلامعلی جعفرزاده در کارگاه آموزشی بین‌المللی جهانی‌شدن که با حضور نمایندگان ۱۴ کشور در رشت برگزار شد، با بیان اینکه جهانی شدن اقتصاد به معنای گرایش و جهت‌گیری اقتصاد با توجه به وابستگی درونی و نگاه جهانی است، اظهار کرد: جهانی شدن اقتصاد نیازمند دو عنصر بازار و تولید است . 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: زمانی می‌توان یک موسسه تجاری و صنعتی را جهانی خواند که همه جهان را در قلمرو فعالیت خود بداند و دیدگاه مدیرانش تنها به محیط‌های محلی و منطقه‌ای محدود نمی‌شود، بلکه در گستره جهانی می‌اندیشد، تحلیل، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی می‌کند.

جعفرزاده با بیان اینکه پایین بودن میزان خلاقیت و نوآوری مهمترین نقاط ضعف اقتصاد است، افزود: این مسئله موجب می‌شود تا اقتصاد و صنعت یک کشور مصرف کننده محصولات خارجی باشد.

وی با بیان اینکه پارلمان ایران توجه ویژه‌ای به پارک‌های علم و فناوری دارد، گفت: قوانین و مصوباتی که پارک‌های علم و فناوری به آن نیازمند هستند در اختیارشان قرار داده شده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وجود پارک‌های علم و فناوری بیش از پیش احساس می‌شود، خاطرنشان کرد: ما در پارلمان ایران مصمم هستیم مجوزهای قانونی و همچنین بودجه و اعتباراتی که نیاز است را در اختیار پارک‌های علم و فناوری قرار داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز