خبرگزاری کار ایران

تقدیر از صادرکنندگان برتر سال ۹۴

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۱۷۹

از صادرکنندگان برتر در اجلاس سراسری رهبران مشتری مدار تقدیر شد.

به گزارش ایلنا، اجلاس سراسری رهبران مشتری مدار در بهمن ماه سال جاری در تهران برگزار شد. در این اجلاس نمایندگانی از مجلس شورای اسلامی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین نمایندگان سازمان ها و نهادهای ذی ربط حضور داشتند.

این اجلاس با توجه به سیاست های ابلاغی برنامه ششم توسعه و همچنین نقشـه راه تحول نظام استانداردسازی کشور در راستای سیاستهای کلان دولت در توانمندسازی اقتصاد ملی و در راستای اقتصاد مقاومتی برگزارشده است.

در این اجلاس که از شرکت‌های مختلف صنعـتی، تجاری و خدماتی از سراسرکـشور از نظر مشـتری مداری مورد ممیزی و ارزیابی قرار گرفتـه و شرکـت‌های برتر و منـتخب موفق به دریافت نشـان عالی مشـتری مداری شدند.

فرهاد عزیزی ایرانی از جمله دریافت گنندگان نشان عالی این اجلاس گفت: مبلمان صبا با مجموع نیم قرن سابقـه در صنعـت مبلمان اولیـن ارائه دهنـدۀ ضمـانت نامه رسمـی برای مبلـمان بوده است. در حال حاضـرکلیه محصـولات صـبا دارای گارانتی و خدمات پس از فروش در سراسر کشور است.

مدیرعامل مبلمان صبا افزود:  درحال حاضر بیش از 30 نمایندگی در سراسر کشور داشتـه و توانسته نقش به سزایی در افزایش صادرات به بازار بین المللی، توسعه و اشتغال زایی داشته باشد.

این تولیدکننده توضیح داد:  محـصولات تولیدی این واحد در راستـای تأمین حداکثر منافع و رضایت خاطر مشتری، هم سویی باسلـیقه و تقاضـای مشـتریان طراحی و تولید می گردد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز