خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان انتقال خون ایران خبرداد؛

افزایش اعتبارات و اختصاص امکانات به اداره کل انتقال خون اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۲۷۴

مدیر عامل سازمان انتقال خون ایران گفت: سازمان برنامه و بودجه استان اصفهان نسبت به افزایش اعتبارات و اختصاص امکانات به اداره کل انتقال خون استان نگاه بسیار ویژه‌ای داشته باشند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، مصطفی جمالی در دیدار با آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان اظهار داشت:حقیقت امر آن است که ورود خیرین استان به عرصه کمک در امر ساخت و ساز فضاهای مورد نیاز این سازمان بسیار شایسته و بایسته است و تنها راه پاسخ مناسب به این امر خیرخواهانه، خدمت صادقانه و شبانه روز است.

وی تاکید کرد: درخواست داریم سازمان برنامه و بودجه استان اصفهان نسبت به افزایش اعتبارات و اختصاص امکانات به اداره کل انتقال خون استان نگاه بسیار ویژه‌ای متناسب با افق بلند خیرین نیک اندیش و مردم خیرخواه اصفهان داشته باشند.

امام جمعه اصفهان نیز در این دیدار گفت: اختصاص امکانات به روز، جدید و تمیز شایسته پذیرایی و خدمت به مردم بزرگ منش اصفهان است و نباید در این عرصه کوتاهی کرد.

آیت الله یوسف طباطبایی نژاد ابراز کرد: یکی از شاخصه های بی بدیل اصفهان ، وجود پربرکت خیرین نیک اندیش در عرصه های مختلف دینی، اجتماعی، اقتصادی، سلامت و فرهنگی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز