خبرگزاری کار ایران

برگزاری دوسالانه جایزه کتاب اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۱۳۵

ادارۀ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در نظر دارد بیست و ششمین جایزۀ کتاب استان را با هدف شناسایی و معرفی کتاب های برتر، حمایت و تشویق پدیدآورندگان و کمک به اعتلای سطح دانش و فرهنگ مکتوب برگزار کند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، دوسالانۀ جایزۀ کتاب اصفهان یک رویداد بزرگ فرهنگی در عرصۀ کتاب استان است که با توجه به ظرفیت بالای اصـفـهان می تواند به جریان علمی بالنده در سطح استان و کشور تبدیل شود. 

بدین منظور ادارۀ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در نظر دارد با حمایت معاونت امور فــرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانۀ کتاب و ادبیات ایران و همکاری شرکت تعاونی ناشران اصفهان، بیست و ششمین جایزۀ کتاب استان را با هدف شناسایی و معرفی کتابهای برتر، حمایت و تشویق پدیدآورندگان و کمک به اعتلای سطح دانش و فرهنگ مکتوب برگزار کند.

اهداف دوسالانه جایزه کتاب اصفهان، توسعۀ فرهنگ کتاب و کتابـخوانی در جامعه، ارتقاء سطح دانش و فرهنگ مکتوب جامعه، معرفی کتاب‌های برتر استان و حمایت و تشویق پدیدآورندگان آثار برگزیدۀ استان است.

آثار ارسالی باید برای نخستین بار از آغاز سال 1399 تا پایان سال 1400 اعلام وصول شده باشند. مبنای سال انتشار، شناسنامۀ کتاب خواهد بود.

متقاضیان می‌بایست نسبت به تکمیل فرم درخواست شرکت در بیست و ششمین جایزه کتاب استان همراه با ارسال 2 نسخه از کتاب به دبیرخانه اقدام کنند. فرم مربوطه در پایگاه اطالع رسانی ادارۀ کل فرهنگ و ارشاد اسالمی استان اصفهان به نشانی Isfahan.farhang.gov.irدر دسترس است. 

مهلت ارسال آثار تا یکم شهریور ماه 1401 و مراسم تقدیر از برگزیدگان بهمن ماه 1401 خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز