خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر مشهد مطرح کرد؛

اعتماد سرمایه گذاران به مدیریت شهری ضعیف است / شهردار جدید باید این اعتماد را بازگرداند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۲۸۰

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‎‌های شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شهردار مشهد باید در حوزه اقتصادی مدیریت شهری، پویایی ایجاد کند و به سمت توسعه مدل‌های جدید مشارکتی با سرمایه‌گذاران گام بردارد.

به گزارش ایلنا از مشهد، مجید دبیریان با اشاره به ابلاغ حکم شهردار جدید مشهد اظهارکرد: یکی از موضوعات مهم در حوزه اقتصادی مدیریت شهری، موضوع تعامل با سرمایه‌گذاران است که باید مدنظر شهردار قرار گیرد.

وی گفت: امروز متاسفانه در بخش‌های مختلف کشور، اعتماد سرمایه‌گذاران به حوزه‌های مختلف و مدیریت شهری، ضعیف بوده و شاهد تعامل حداقلی هستیم؛ همانطور که در برنامه‌های ارائه شده شهردار نیز مطرح شد، امیدواریم شاهد بازگرداندن این اعتماد به سرمایه‌گذاران باشیم.

دبیریان با تاکید بر اینکه در دوره جدید مدیریتی شهرداری باید شاهد تعریف پروژه‌های اقتصادی و پیشران باشیم، افزود: این پروژه‌ها باید براساس نیازسنجی واقعی صورت گیرد و پروژه‌های اولویت‌داری چون «میدان بار مرکزی» و «شهربازی بین‌المللی» در دستورکار قرار گیرد.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‎‌های شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: در حوزه خدمات شهری، یکی از موضوعات بسیار مهم، «آب» است؛ پرداختن به چرخه آب و بازار آب، یکی از مهمترین‌اولویت‌هایی است که با توجه به محدودیت‌ها و خشکسالی‌های اخیر، باید مورد توجه قرار گیرد.

دبیریان گفت: تصفیه‌خانه‌های محلی و سپتاژ برای شهر اولویت دارند و با نگاه اقتصادی، باید راه‌اندازی شوند.

وی با بیان اینکه شهردار مشهد باید در حوزه اقتصادی، پویایی ایجاد کند و به سمت توسعه مدل‌های جدید مشارکتی با سرمایه‌گذاران گام بردارد، افزود: فناوری اطلاعات، خدمات شهری، تعامل با شرکت‌های دانش‌بنیان و استفاده از ظرفیت‌های این حوزه، جزو اولویت‌های شوراست که امیدواریم با مصوبات شورای اسلامی شهر، شاهد این مدل مشارکت‌ها باشیم.

دبیریان تصریح کرد: آنچه مسلم بوده این است که باید از روش‌های سنتی به سمت منابع درآمدی جدید برای شهرداری برویم و فعال‌تر و پویاتر در این حوزه عمل کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز